Torsdag

Som sagt, det roligaste på förmiddagen var lunchen.
Jag tycker verkligen att det ger mig så mycket att få gå dit upp och äta.
Att lära mig att lita på mig själv och att jag kan ta bra & normala portioner.
Och det är helt underbart att få se folk. Jag älskar att vara bland människor !

Efter vi varit å lunchat och kommit tillbaka till avdelningen så tittade Farmor & Farfar förbi


 

Dom satt här å surrade ett tag. Farfar sa att jag såg piggare och gladare ut.
Skönt att jag även kan glädja andra, älskade dom :) Strax innan dom åkte kom mamma.
Hon var med mig medans jag vilade efter 2 melliset och sedan tog vi den spännande dagsturen upp på hospitalet.
Pappa å Fredrik var hit även dom för att lämna lite post.
Jag är så glad att jag har er alla !

Till middag fick vi Gulaschsoppa (Det var gott, so what, soppa igen :) & Ostkaka med pannkakssylt till såklart !
Men den ska vara varm då är den riktigt god, men inte annars.
Gillar ni Ostkaka & hur äter du den helst?

Och nu är det kväller igen. Helt galet !
Timrå förlorade =/ Hoppas innerligt att dom får avgöra hemma på lördag ..

Väntar på att mor min ska ringa det obligatoriska kvällsamtalet ;)
Sen ska jag nog sova så det blir imorgon någon gång, FREEDOM !
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0