Tisdag

Om ni vill veta hur min förmiddag såg ut så får ni la kolla på videoklippet.

Tanken vara att mamma skulle komma hit idag, men hon har åkt på en redig förkyldning, stackarn!
Hon fick värsta dåliga samvetet för att jag inte skulle få något besök idag. Men jag förbjöd henne att komma för att stanna hemma och ta hand om sig själv för en gångs skull ! 

Istället kom pappa som sagt hit :) Min pappa är så jävla grym & rolig att umgås med :) He's like a friend !
Han drog mig på en långpromenad i solskenet och så bytte vi RR på sjukhuset till en med bättre hjul som är lättare att dra i snöslasket.



Det var så härligt ute och jag hade bara skinnjackan på mig och frös inte ! Jag fryser nästan aldrig längre, ganska fantastiskt :)

 



Han åkte hem innan middagen som idag var Makaronipudding. Köket hade skickat med små Lingonsyltsförpackningar?  Nej, nån måtta får det vara och jag hojtade till om ketchup =P
Ätbart var det iallafall :)

Annars har jag tagit tag i saker som jag irriterat mig på. Gått min 15 minutare på kvällskvisten och kom nyss ifrån fikat typ.

Nu sitter jag här på mitt rum och känner mig bara så jävla stark !
Det känns med handen på hjärtat som att ingenting kommer stoppa mig från att bli fri(sk)
Jag krigar mig fram som en ångvält och känner sådan livsglädje & tacksamhet till allt runtomkring mig.
Yeah, I'm gonna make it through !

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vet du hjärtat ...och nu tänker jag först blir detta fel nu??Det syns faktikst att du fått lite mera hull....men gud...får jag säga så? JO det tror jag..Du ser superpigg ut raring! Så fin så fin!

Ingen är som du!

2009-03-18 @ 05:16:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ld

Härligt att läsa, du är på rätt väg, fortsätt så, kämpa på, FORZA Carro :)

Jag håller med dig ang. din Pappa, han är som en bror för mig ;)

2009-03-18 @ 07:51:42
Postat av: Carro

Farbror lilla

Of course I'm on the right track, detta kommer gå galant :D

Ja, vi har tur som får äran att känna min far ;)

2009-03-18 @ 21:00:38
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0