Söndag

Det finns inte alls mycket att berätta om idag, chocking ;)
Hela dagen mer eller mindre har jag dragits med magont. Tror det kan beroSambal Oeleken igår.
Min mage har blivit mesig efter all beige & smaklös mat här på sjukhuset.
Nej, när jag kommer ut på utsidan igen då jädrar ska den
 tillbaka till gammal god form där den tål kryddstark mat ;)

Till lunch idag var  det köttbullar & potatis med brunsås.
Och ketchup ! Var sugen på det till istället för sylt.

Vid halv tre så kom min farbesök.
Jag insisterade på en promenad trots att det varit halvt snöstorm ute idag.
Han är bra snäll min pappa. För att inte tala om rolig att umgås med :)

Middag var kotlettrad & potatisgratäng. Och tro mig, det var integott som det låter .. Haha

Resten av dagen har bara lixom passerat med mat & vila as usual.
Jag känner mig stark ! Så jävla på rätt väg ..
Snart är jag förhoppningsvis redo för att åka hem och fortsätta kampen ..

Nu , lite Sudoku och imorgon väntar en ny vecka.
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, jag får ta och köpa hem det och testa! :D Vi hade bara sol en dag tyvärr, så det var ju lite tärt, men men! Sånt är livet! Kram gumman!

2009-03-09 @ 10:41:42
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0