Slapp söndag

Ah, om ni bara visste vad god lunchen var :)
Min mormor gör supergoda Potatisplättar



+ smör, som smälter så gott, det är ett måste !

Efter lunchen och lite chillbegav vi oss bort mot Birsta.
RRBirsta City var utlånad och man fick inte hämta någon från IKEA, så jag fick .
Vi var dock inte inne på dom butikerna så länge.
Men när vi var in på IKEA, använde den där när vi gick runt.
Blir så nervig över det där med energiförbrukningen ;P
Mor & Kjell handlade lite småsaker medans jag & lillebror bara var "ekonomiska".

Därefter var vi ner till Mattias & Kicki.
Thea visade hur stark hon har blivit genom gymnastiken. Helt galet !



Och Vilmer har börjat gått så smått .. Ack så mycket som händer under så "kort "tid.



När vi åkte därifrån lagom till middagstid, så svängde vi förbi för att köpa med oss maten ifrån Sibylla.
Jag åt en 90 g med sallad, dressing, hemlagad senap, ketchup & rålök
och stripes till of course !



Det var väll ingen smaksensation och inget jag kommer längta att få äta igen.
Men jag gjorde det iallafall, utan någon som helst ångest efteråt.
Jag skiter ju som sagt i den där jävla Anorexian !

Såg en massa matlagningsprogram, bl.a favoriten "Vad blir det för mat"
innan pappa kom och hämtade mig runt sju-snåret.

Så nu är jag alltså tillbakaavdelningen. Helt ärligtkänns det piss att vara här.
Särskilt när det är så "oroligt" just nu. Fick veta att i fredags var det en tjej som hade krossat en glasruta ..
Känns ju verkligen tryggt och "roligt" att vara på det här placet ..
Aja, får se vad vi kommer fram till imorgon.
Visst håller ni tummarna för att jag får blir utskriven på fredag?

Ska vänta på att mamma ska ringa upp sen ska jag sova. Är väldans trött !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Potatisplättar så himla gott.. där gav du mig inspiration:-) Men den där andra gojan från Sibylla kan jag va utan med glädje.. inget jag äter.

Wilmer så gulligt.. vår lille 2 veckorsbaby-- barnbarn ska heta så oxså:-)

2009-03-23 @ 12:32:37
URL: http://kakomaten.blogg.se/
Postat av: Millan

Vad goda de där potatisplättarna såg ut! Det var längesedan jag åt något sånt.. nog dags igen!

2009-03-24 @ 10:55:08
URL: http://www.saltpeppar.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0