Onsdag

Det har varit en fin fin dag !

Efter frukosten satt jag och pratade lite med Solveig och på henne lät det som att jag skulle få börja på Dagvården redan till veckan (tisdag) Det kändes verkligen som ett litet hopp !
Jag gör ju verkligen framsteg :)
Det vore så jävla underbart att få slippa vara här dag ut och dag in .. And I'm ready !
Men ingenting är ju säkert, more to come alltså !
 
Fick gå ner på Loppisen alldeles på egen hand, fyndade ett par jeans för en tia.
Blir att cutta dom till shorts later :)

Sen var vi ju på Vårdhotellet för att käka lunch, lovely food as always ! 

Det har även kommit en ny tjej, I till våran "grupp" som vi fick träffa när vi kom tillbaka.
Trevlig & lättsam :) Vi "dagvårdats" tillsammans under en kort period så jag visste redan vem hon var.
Samtidigt som det är roligt att vi är fler så, hade jag helst sett att vi slapp ses under så kassa omständigheter.

Far min kom och hämtade mig runt ett eftersom jag hade permis
När vi var ute så kände man verkligen hur solen tog.
Aah, underbara väder ! Det gör sitt till :)

Bjöd pappa på fika at IKEA, han fick en Mazarin & en Negerboll och varsin kopp kaffe with refill.
För det betalde jag ynka 20 riksdaler. Tacka Kamprad ! haha

Sen var vi runt på diverse butiker men jag köpte ingenting ! Ganska duktigt va?

Också var vi hem till mig fram och tillbaka. Jag saknar mitt hus !
Känner mig som sagt lika gråtfärdig varje gång jag stänger dörren. Älskade hem !

När jag kom tillbaka till middagen var det Pyttipanna, en maträtt som jag verkligen har svårt för !
Men med senap & ketchup (ja, det funkar till allt) så gick det ner ..

Efter middagsvilan kom min vän Tina för att hälsa på mig.



Jag har bra söta vänner som kommer hit bara för att hålla mig sällskap !
Och Tina hon är jädrans grym ! Och vi är så lika varandra, slutar aldrig babbla.
Man kan tycka att det borde vara svårt för oss att få sylar i vädret när vi är tillsammans, men vi kompar verkligen :)



Vi bestämde lunchdejt at Tant Anci och när jag kommer ut ska vi bli bättre på att umgås !

Oj, nu ringer farmor ! I'd better talk to her :)
Sen blir det nog att natta kudden.
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Umma

Det var en bra och ekonomisk fika det där. Och dessutom är det inget fel på deras mat/kakor - Tvärtom. :-) I stan får man ju inte ens en kopp kaffe för samma penning!

2009-03-18 @ 22:09:15
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: M

Tack för peppen :) jag vet att det bara gör saken värre att inte äta och att det kommer att ta längre tid då men ja lätt är det inte..



Jag var också så peppad som du ibörjan och hade mycket lättare för att äta för jag såg faktiskt att jag själv var smal, jag så benen i spegeln men nu när jag har lagt på mig en del så är det så mycket svårare.. Fattar inte varför det är så mycket lättare att äta när man ser sig själv som underviktig.. hum.



Låter som du haft en mysig dag :) hoppas att du får börja på dagvården så att du får sova hemma :)

2009-03-18 @ 23:38:06
URL: http://mavie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0