LörDAG

Jag vaknade supertidigt imorse, redan halv sju och kunde inte somna om.
Fast jag låg kvar i sängen och drog mig till åtminstone 7 ;) haha ..
Himlarns tråkigt att vakna sådär tidigt på morgonen eftersom ingen annan är vaken å det finns intemycket att göra förutom att typ nöta datorn. Men det är ett "nödvändigt" ont för att hinna med alla mål just nu.

Tog mig en dusch och sedan var det dags för frukost.


Man får passa på att testa nya saker när man är på utsidan. At hospitalet är allt lika typ.
And it drives me crazy ! Så hela frukosten blev fylld av "nyheter".
Bl.a brödet "Smaka" ifrån Skogaholm. Det var mustigt och smakrikt!


Också köpte jag Långfilaffären igår och tänkte pröva det. Men det var verkligen ingen höjdare !
 

Så jag åt yoghurt istället med "ny" müsli ifrån
Axa Kornkammaren - Ekologisk Frukt & Nöt Müsli.


Vart positivt överraskad över hur mycket frukt den faktiskt innehöll.
Dock gillar jag denna eller den här mer.

Idag är det väldigt fint väder ute, relativt varmt är det också.
Var ute en kvart på en liten tur i solskenet under förmiddagen, lovely !

När jag kom in igen så gjorde jag lunch.
Värmde Blodpuddingen i ugnen istället för att steka & det fungerade perfekt.
Åt det tillsammans med rårivna morötter, lingonsylt & en apelsin.
Of course ett glas mjölk


Också testade jag ett nytt knäcke Bagarns Bästa - Linfrö som man fick smakprov på at Ica Maxi. Tyckte dock det var lite smaklöst !




Nu väntar jag på att far min ska anlända. Vi ska iväg på lite "äventyr".
Ha en bra lördag / C

Kommentarer
Postat av: sanna

svar; haha, nja du vet jag är rocker ja! Gillar inte rosa! ;)

2009-03-14 @ 13:46:28
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Vill du bli Veckans Blogg? Nu kan man anmäla sig på min blogg, och kanske har du turen med dig och blir Veckans Blogg - vem vet. Gå in och läs reglerna & anmäl dig.

2009-03-14 @ 13:47:48
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 @ 00:56:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0