Lördag

Det blev lite Erikshjälpsspan efter det att pappa hämtat upp mig.
Fyndade en svart sjal för 15 riksdaler.

Sen var vi på Coop. Far min hade spanat in en sådan där liten raggar leksaksbil.
Han samlar på dom ;) haha så han fick den av mig =P

Därefter köpte jag varsin kopp kaffe ICA Maxi åt oss och en Geishaglass 
också placerade oss ute på en bänk i den underbara solen.
Det var så jävla härligt att sitta ute och känna solen ta :)

Några fler butiker och ett besök hem för att hämta lite kläder innan vi begav oss back to Bergeforsen.

Mamma och Kjell var i fullt sjå med att laga mat och vid sex tiden var allt klart :)
Det serverades Smördegsinbakad fläskfilé med diverse grönsaker i & Cantadouost med vitlök & örter.

  

Till det åt vi klyftpotatis & en rödvinssås, som jag dock hoppade.



Det var mucho gott !

Tina kom hit runt sju och vi började se på Robinson, men vi surrade mest istället :)
Hon åkte nyss hem

För övrigt ; I feel good, nanana .. Jag önskar att jag alltid fick vara hemma. Snart så !
roligt att vara med sina vänner & nära å kära.

Nu ska jag natta kudden / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0