Jag saknar livet

Det är stunder som idag som får mig att orka stå ut med tristessen här inne.
Först var min mor & far med mig på stan. Dock köpte jag inget.
Hämtade bara ut biljetterna till nästa gratis film jag tänkte se på bio ;)

Sen mötte jag upp min moster Mariana som bjöd mig på middag at Tant Anci & Fröken Sara.



Jag testade Gnocci i den godaste tomatsås jag någonsin ätit tillsammans
med pesto, parmesan, pinjenötter och grillat bröd. Muums !



Filmen En shopaholics bekännelser var superrolig
och är troligtvis en sådan film jag kommer köpa när den kommer ut på DVD.

 
Höhö ;P

Efter filmen var slut så åkte min mor, Kjell och jag för att fikaShell som numera är 7Eleven också ;)
Köpte en kalasbra termosmugg, perfekt att ha kaffe i när jag måste gå över på möte hos Annika, haha ..
Var väll tillbakaavdelningen runt 9 och jag kan ju inte påstå att det kännsbra.
Jag saknar livet därute och hade helst följt med de andra hem .. Men men, det är bara å härda

Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa till kojs !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Emelie

Absolut! Håller tummarna för Timrå!!! ;) Hoppas att du mår bra! Jag håller tummarna för dig! Det är bra att vi läsare får följa dig i din blogg, de är intressant hur det går för dig och så tycker jag. Du är en kämpe! Kämpa på!! :)

2009-03-11 @ 00:20:40
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0