Godmorgon måndag

Sovbra inatt, brukar iofs göra det, men i vanliga fall brukar jag vakna ibland
för att kolla på mobil-klockan, men icket inatt :) Skönt !

Idag går jag in på tredje veckan här, känns smått konstigt. Och just idag har jag sjuk hemlängtan.
Livet väntar ju på mig lixom .. Men än slipper jag inte härifrån =p 

Klockan ett idag kommer min dietist ner hit och vi ska ha möte
Kommer säkert bli lika intressant och givande som det brukar :) Hon är verkligen kunning !
Sen så ska jag till Annika klockan två. Vilket innebär vägning också,
ska bli "spännande" att se vad det gett för resultat ..

Nu ska jag slänga på mig ett ansikte och därefter är det dags för frulle ! ;)

Hoppas ni får en bra måndag & en fortsatt fin vecka :) / C

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hoppas du får ett bra resultat gumman <3

2009-03-02 @ 08:50:54
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: ld

Spackla dig riktigt tjockt så ger det kanske utslag på vågen :)

2009-03-02 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0