Godkväll

Jag var ju ut på lite äventyr med far på dagen. Måste passa på att vara ute när man är fri. 
Vi var på Erikshjälpen en sväng och typ Ica Maxi & Media Markt.

Sen skjutsade han ner mig till Mattias & Kicki, där mor min var barnvakt eftersom dom var på hockeyn.
Kjell kom ner och de började kocka maten eftersom det skulle bli så sent att äta när vi kom hem.
Vi såg såklart matchen där, som Timrå för övrigt förlorade. Piss jävla helvete ! Skit mål var det också
Kan ju säga att jag inte var allt för glad men man måste tygla sig när det är småbarn i närheten.

Nu har vi precis sett klart på Melodifestivalen och vad spännande det vart. Tycker låtarna blir bättre ju fler gånger man får höra dom :) Jag hade hoppats att Sarah Dawn Finer skulle vinna men Malenas låt var frän & hon är oerhört talangful, så jag är relativt nöjd ändå ! 
Jag förstår inte hur den stora rösten kan få plats i den petita kroppen =P

 
Malena Ernman - La Voix

Hade Caroline Af Ugglas tagit hem det hela så hade jag flyttat från Sverige.
Jag kan verkligen inte med hennes röst och hon personligen skrämmer mig.
Hon, Carola & sångaren i Rammstein tycker jag är otäcka ;p haha

Jag har mått riktigt bra idag förutom konstigt tryck över bröstet, men det börjar gå över. Matmässigt har allt flytit på :)
Nu ska jag nog strax natta kudden !
Söta drömmar / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0