Fredag

Hej allesammans !



Då var det fredag igen då .. Här inne är det iofs inget speciellt med det =P
Hände inte alls mycket på förmiddagen, inte ens någon i personalen som kunde dra ut mig i RR.

Till lunch fick vi Farfalle och kyckling i ädelostsås. Gott var det ..

S åkte hem idag, så jädrans trist ! Men vi ska sesutsidan tjejen ! Nu fixar du detta :)
Fick världens sötaste brev utav henne & ett lipbalm som smakar körsbär å ser ut som en glassbytta.

Vid ett kom pappa å hämtade mig.
Vi tog en repastan men jag insåg ganska fort att jag hellre villeBirsta. Haha !
Sagt och gjort så åkte vi dit istället.
Köpte en jättesnygg väskaAccent för 149 som vanligtvis går på 299 :-

Inte för att jag behöver någon ny väska .. Egentligen (A)



Sen så var jag tvungen att köpa en till sådan där mugg på Indiska, ifall den andra skulle gå sönder någon gång.
Porslinet är ju såå fint ! Vi var in en svängICA Maxi också innan pappa skjutsade tillbaka mig.
Älskar den affären ;) haha .. Så jäkla kul att kolla på alla produktnyheter .. Ja jag är lättroad ;)

Middagen idag var "Sörberge-fiskgratäng" en mycket smaklös historia  serverat med potatis.
Det var bara jag och en personal som åt idag eftersom S har åkt och E har permis.
Kändes lite konstigt =P Likadant till kvällsfikat. Bossade över tv:n och såg Så ska det låta.
Roligare skulle man kunna ha en fredag, men va tusan.

Nu vill jag att det ska bli imorgon så jag får permis mellan 9 och framemot kvällen :)
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0