Torsdag

Brr, vilket väder vi har !
Det har inte regnat sådär jättemycket men tusan vad
det har blåst och så kallt det är.
Vart tog finvädret vägen? Buhu ..

Tog bussen in till stan för att hämta ut biobiljetterna i förmiddags

Sedan så köpte jag The Sims 3.
369 :- kostade det på Elgiganten
Tänkte köpa det på Media Markt. I like that store. Men de hade haft något probs med leveransen
och hade inte fått in det, så det sket sig =P

Har precis ätit och ska nog krypa ner under täcket och se en film. För baske mig vad jag fryser !
Sugen på något gott tills ikväll är jag också (A) 
Får kanske skicka mamma på uppdrag när hon å Kjell åker iväg .. Annars får jag rota lite härhemma =P

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: maria

åå, sims är kul. Måste man ha de tidigare versionerna för att trean ska funka?

2009-06-04 @ 22:56:15
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0