Regnig onsdag

Det har det varit idag. Kallt har det varit också, brr !
Har ni också haft kasst väder?

En effektiv morgon med nödvändigheter, bakning (utav en Kanelkaka. Ska jag lägga upp recept?).

 

Jag måste vara världens bästa inneboende som bakar, städar osv .. haha ;)
Ensam hemma var jag också, rätt härligt :) Mor var på jobb & Kjell med ..

Men inte slutade det regna.
Så det var inte med nöje som jag grabbade tag i mitt paraply och begav mig till bussen
sent i förmiddags. Även om trevligheter väntade sen :)
En Tina hoppade på & vi begav oss på Birsta (oh, chocking right)
Det var röda lappar överallt men jag köpte ingenting =O

Tina sade
" Om inte Botza har ätit någon "middag" innan hon kommer hit
så kan vi gå på MC så får du ditt glas".

Och det gjorde dom ! :)


Så numera äger jag ett lime - grönt !



Jag har bra söta vänner !

Vid halv fyra åkte de vidare in mot stan eftersom de skulle på en lagkamrats student.
Pappsi hämtade upp mig & vi handlade lite mat och sådant där.

Var hem och käkade dinner. Fortfarande ensam ! Långpass för mami idag.
Städade och slog in Linas paket.
Lite men välment för att hon klarat en tuff terminUppsala Universitet :)

Jag hade köpt en go choklad som jag tjötat på henne & provat
men hon har ej funnit den. Och en tia - lott som hon faktiskt vann en tia på :)



Därefter så cyklade jag hem till henne.

Hihi, tokigt nog så bytte vi presenter.
Då jag fick ett supersött salt / pepparkar utav henne ifrån Mallorca



Vi surrade på, drack thé och såg lite på fotbollen.

 

Jag är så glad att du är hemma igen vännen !
Tänk vilken härlig sommar du kommer få i Sundsvall :)

Runt nio snåret cyklade jag hem igen.
Surrade lite med mammsen som saknat mig.
Avverkade ett OTH avsnitt. God I love it !

Nu ska jag nog ta mig en dusch, för baske mig vad jag fryser ! =/
GE MIG SOMMAR !

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan bara instämma, sommaren kom tillbaka. Idag ser det inte ut att bli nått regn iaf.



Härligt att du fick ett glas som du ville ha, tycker dom ser supersöta ut.



Nu tycker jag vi beställer lite sol, så det blir fint till midsommar iaf.

2009-06-11 @ 09:51:10
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Pernilla

jag måste vara jättesnurrig idag för först läste jag att du sett massa glada och "fula" studenter fast det stod ju fulla, och sen läste jag att du hade fått pepparkakor från mallorca. och jag bara: "what? finns det speciella pepparkakor på mallorca?" fast det var ju ett pepparkar. jag ska nog gå och skrubba ögonen eller nåt. hoppas du har en bra dag :)

2009-06-12 @ 15:17:29
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0