Måndag

Hej alla söta !
Hoppas ni har haft en fin Midsommarhelg?
Det hade jag även om jag inte fick någon riiiktig Midsommarkänsla.
Och det var lite jobbigt att inte ha något att göra.
Jag är van att ränna runt =p Har fördrivit tiden nere hos pappa

 

Sett filmer, varit ute de gånger solen behagat varit framme, bakat & ätit gott.
Ångest har varit relativt påtaglig. Det är "svårare" att äta när jag är stillasittande.
Även om jag vet hur hela det där + - 0 osv fungerar. Ibland kopplar bara inte den vettiga hjärnan !

Idag sken solen när jag vaknade .. Och gjorde det större delen utav f.m
så när jag skulle göra mig iordning och ta bussen till Birsta
klädde jag mig i kjol & gladiatorsandaler .. Det ångrar jag såhär i efterhand
eftersom det började regna, typiskt !
Det var därför lite jobbigt att förflytta sig i butiker utanför Birsta City husets väggar.

Var runt för ett tag själv. Testade kläder å så.
Och ack så mycket tjusigt som börjar komma in på H&M.
Lite trökigt med höst-kläder redan kanske .. Känner dock på mig att det kommer bli en dyr höst
om de fortsätter komma in så mycket jag vill ha.
Köpte ett par jeans - leggings.


H&M 199 :-

Har varit på jakt efter ett par men tycker att alla sitter så förbaskat tight kring vaderna.
Men H&M hade ett perfekt par i S, även om de sitter illa som fan bakpå den tyvärr icke existerande röven.
Men det ordnar vi med för tillfället lite längre tröjor och mera viktuppgång!

Sedan införskaffade jag ett par solglasögon ifrån Gina Tricot


Gina Tricot 59 :-
Hittade inget på deras rea som började idag.

Rusta var det superrea å billigare än vanligt ;) haha
Så jag köpte 2 svarta anteckingsblock á 14,50 styck för att kluddra ner recept i
och en kula som man har thé i för ynka 5 kronor. Som så många andra köksredskap de hade !



Sen träffade jag min låtsasmamma där så jag gick med henne en stund.
Pappa hämtade oss så jag åkte med dom hem & har ätit middag för ett tag sedan.

Idag kommer Carro hem ifrån Australien ! Hoppas jag får träffa henne något i veckan.
Gud så jag saknat henne !

Nu är jag så sjukt rastlös så jag inte vet vars jag ska ta vägen.
Hann inte med i tid för att följa med de andra å gratta Julia som fyller 8 idag, stor tjejen !
Önskar jag hade körkort så jag bara kunde köra iväg när jag ville =P
Jag hatar när det kryper i benen såhär ..Tur att det är Lotta på Lisberg om 1 h haha !
Om jag lyckas hålla mig hemma för att se det ..

Det regnar  fortfarande, trök trök.
Vart tog solen & sommaren vägen nu då? Den skulle ju komma igen idag.
Verkar dock som solen lurar bakom molen. Har ni fint väder?

Take care / C

Kommentarer
Postat av: J

Vad tyckte du om Lotta då? :-P Vi tyckte det var sådär faktiskt. Föredrar nog Allsång på Skansen, men det kanske är för att det känns lite "hemma" för oss :-)



2009-06-22 @ 20:41:15
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ohja eller hur! Inte direkt ngt man skulle säga nej till ;)

2009-06-22 @ 23:15:29
URL: http://mikkiiz.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: :D Tänk vilket sammanträffande! Jag älskar monki och kollade nyss på deras hemsida och såg att de hade rea. :O Jag tror jag måste ta mig en sväng ut på Birsta imorgon faktiskt. Är det rea så är det! :D



Jag hade inte heller den där midsommarkänslan. :/ Hmm.

Ha det bra! Kram S

2009-06-23 @ 02:04:02
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: carolina

sjukt snygga solglasögon. vill också ha! vet hur det är, men man går inte upp av att inte röra på sig en helg snuttan =) men jag vet, hjärnan tror annat!

2009-06-23 @ 09:58:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Dagens sommar fråga :" och svara gärna på dagens fråga? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-23 @ 13:05:55
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: sandra

vilka snygga solglasögon, jag är ute efter ett par nya. Kanske skulle kolla in gina tricot då! :D kramis

2009-06-23 @ 16:46:54
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: kikkiiiii

ja, fan! dom där legginsen såg bra ut. mina från gina dör mina vader i kan jag lova ;D

2009-06-23 @ 20:40:54
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0