Måndag

Det börjar bli en vana att vakna till solsken genom fönstret och en underbar värme.
Men jag klagar inte ! :) I love it

Vid ett snåret tog jag bussen till Birsta.
Först hem för att hämta posten sedan hade jag lite ting jag skulle spana in.
Fann ett par jeansleggings inne på H&M


149 :-

Sedan mötte jag Tina på stan.
Där fyndade jag ett par tygskorAccent  för ½ priset


99 :-

Vid halv fem kom Hådda och vi följde med honomKents.
Han köpte en mycket dyr snygg klocka. Men han ville ju verkligen ha den så ..

Därefter gick Tina och jag för att käka i ett utav tälten. Det är ju Gatufesten denna vecka
och öltälten har redan öppnat, även om själva kalasandet drar igång på onsdag
Lotten föll på Oscar's och deras meny "Gränslös grill". Valfritt kött, fisk osv + 2 tillbehör.
Sedan får man välja till fler för en extra slant om man vill det.
Jag


 
tog Kyckling i en riktigt god marinad, Potatisgratäng å en Cesarsallad. Mycket gott var det !



(Det var första gången jag åt Potatisgratäng på en herrans massa år)

Tina



åt Ribs med Bulgursallad (nallade lite å den var mucho krämig å god)
och Potatisklyftor.

Hådda (som skulle äta hemma senare)


smaskade dock glatt i sig Tinas rester. Hon äter som en mus ;)

Mitt kostade 90 :- Tycker absolut det var värt det
Även om jag tycker det var lite, lite kyckling i jämförelse med Tinas kött
men man får väll se till inköpspris för restaurangen också antar jag.

Vi tog en buss som gick strax efter sex-tiden hem.
Pappa hämtade mig & Hådda i Timrå, eftersom den inte behagade gå längre än så.
Passade på att köpa GogubbarKonsum/Coop, som hade erbjudande mån och tis.
Bara 19 riksdaler för en liter !

Hem en sväng. Sen gick jag ner till pappa och hämtade USB-minnet och lämnade av lite saker.
Sedan hämtade min lillebror mig på sin  EU-moped.
Det var första gången ever jag åkte moped
hör och häpna. Det var galet läskigt !
Särskilt för mig som inte ens gillar att åka bil med så många andra än pappa =P
But I survived !

När jag kom hem igen så la jag mig och såg på en film, Marley and me !
Käkade kvällsgott !
2 Mini marängcup som mamma köpte från Hemglass bilen idag, bokstavskex & Oatbits kakor

Nu ska jag ta mig en dusch & sen sova tror jag minsann !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra av dig att ta potatisgratängen! :)Visst känns det bra när man äter något som förut varit "förbjudet", och man märker att det inte var så farligt? :)



Haha, va rolig du är. Nej de gav ingen bra ursäkt. De skrev bara att de inte trodde jag kunde ha mitt insulin där. Men jag kommer inte ge mig utan en fight! Jag lär ju inte vara den enda diabetikern där heller. Du får ha det så kul på Gatufesten!

2009-06-30 @ 13:14:31
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, det har vi. :)

Vendela, Emily eller Nova om det blir en tjej.

Liam, William eller Zakarias om det blir en pojke.

Fast det lär väl ändras med tiden, är ju några månader kvar :P

KRAM!

2009-06-30 @ 13:36:46
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: carolina

åh är dom där goda? marängcupsen? dom ser så smarr ut!

2009-06-30 @ 14:39:15
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: fanny

vilken fin blogg du har

2009-06-30 @ 15:03:25
URL: http://fannyahlm.blogg.se/
Postat av: karin

Japp stämmer bra :) krams.

2009-06-30 @ 15:11:16
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: Carro.

ne, de kommer från bikbok, förra året, älskar dom! =) TACK! =)



jeanslegging är himla skönt o snyggt!

2009-06-30 @ 19:38:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Daniel

Med andra ord en perfekt fynd la rea dag på stan!!

2009-06-30 @ 20:02:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0