Het helg & Första måndagen i juni

Jösses amalia.
Jag lever och frodas men det vackra vädret som har varit i helgen
har inte gjort en så pepp att sitta vid en varm dator. Visst har ni också haft underbart väder?

Så istället har jag njutit utav solen, umgåtts med nära & kära och firat morsdag.
Egentligen skulle vi till farmor och äta middag igår men vi bestämde oss
för att ta det nästa helg istället. Får se vad vi ska göra. Måste börja planera maten i tid
så det blir något riktigt gott ;) Tips?

Idag står en shopping-tripp med Pernilla på schemat.
Också ska jag finslipa IR innan jag skickar in den till Anna.
Känns skönt att åtminstone vara klar med två kurser detta år .. Nu väntar bara ett x antal till, framåt hösten
Men det är bara att tragla på. Helst hade jag velat varit klar med skolan, men vad gör man när
"livet" kommer i vägen? Men som sagt, min skola har varit helt fantastisk med att hjälpa mig :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, jisses vilket väder vi har, så skönt. Hoppas det bara inte blir så att det blir helkass resten av sommaren.



Tryffelpaj låter ju jättegott!



Ha en fortsatt bra dag!

2009-06-01 @ 15:35:02
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Nina Kartal

åh, det va bäst. kolla reprisen! hela natt-live-grejen var en hel upplevelse för alla sitter o gråter mitt i natten framför datorn ! hehe. men det var bäst iaf, trailern o alla priser! ome <3

2009-06-01 @ 19:40:44
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: maria

vad pluggar du förnått?

2009-06-01 @ 23:03:11
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0