Bad update

Men så går det när det är finväder.
Som så många andra prioriterar jag solstrålarna och umgänge.

Igår tog Tina å jag en paus från värmen. Hon hade fått lön och ville ha shoppingsällskap
Vi tog bussen för att åka till stan men halvvägs dit så kokar motorn.
Tur att vi var på gångavstånd till Birsta så vi gick ner dit istället.
Jag köpte en ny plånbok, solglasögon, hårspray & bakboken Sommarens söta.



Verkligen jättefin !
Med massa tjusiga bilder & recept

  

Den kostade 249 :-Akademibokhandeln, och jag hade en rabattcheck på 20 %, perfekt !

På morgonkvisten gjorde jag Krabbelurer till familjen
och sitter just nu och käkar frunch själv.
Väntar på att Tina ska ringa sen ska jag ner på Lögdö med henne.
Måste in på ICA och köpa solkräm dock så jag inte bränner mer än vad jag redan gjort.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen ! / C

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det är så skönt med sol! Fast ibland blir det nästan lite jobbigt då det är för varmt. Bra att affärerna är öppna ändå. ;)



Jag jobbar i en liten butik i matfors som säljer barnkläder. :)

Hihi Ha det bra i värmen! Kram

2009-06-27 @ 16:02:27
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har också varit sugen ett tag på "Sommarens Söta", men har tyckt att den varit dyr, när jag kikade på den kostade den 269 kr har jag för mig.

Igår blev min lycka gjord, kikade på Bokus och där fanns den för 199 kr + att jag hade 50 kr rabatt. Så 149 kr tycker jag blev helt överkommligt.



Hoppas du har det bra i värmen =)

2009-06-28 @ 08:55:53
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Emilies Skafferi

Åhh den boken verkar så bra! Vill också ha ju!:) Har du bakat något gott ur den ännu då?

2009-07-04 @ 09:41:18
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0