Jag är kär

I en mobiltelefon .. Nämligen denna
Samsung Ultra touch


Bilder lånade ifrån Samsungs hemsida

Min mobiltelefon börjar bli till åren. Har haft min nuvarade Samsung i snart 3 år.
Så det skulle vara roligt med en ny.
Dock är priset på Ultra touchen lite väl saftigt atm,
Den gick lös på 4995 :- på Media Markt. Men om jag väntar några månader så har den säkerligen krypit
ner i prisklasserna. Då får det nog bli en investering. 'Cause I really liked it :)
Eller så kanske det blir någon annan .. Det är ju en hel djungel av mobiltelefoner därute =P

Vad har ni för mobil?

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Nokia n95 :)

Kostade en del men värt pengarna :)

Ultra touchen tror jag inte har wlan :S



Kram

2009-07-04 @ 21:11:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0