Igår och idag

Igår hann jag med frukost, busstur 09.10, "hem" en snabb visit för att hämta posten
innan jag begav mig ner på Birsta. Gjorde världens fynd !
Ett par läderhandskar som hade kostat 199 gav jag 24,50 för
Halva rea prisetAccent



Sen vid 11 tiden kom mamma och vi spande runt lite innan vi gick och käkadeWaynes.
Älskar deras mackor ! Alla som känner mig vet att jag är en sucker för gott bröd !


Kalkon med Dijonkesella

Därefter hann vi inte med så mycket mer innan jag var tvungen att gå till ICA Maxi
handlade det jag skulle och fick skjuts utav farmor & farfarCoop också.
500 kronor fattigare .. Hur lyckas jag? Man ska bara ha litegrann
Iofs köpte jag en film också, 3:10 to Yuma i födelsedagspresent åt pappa.

När jag kom hem packade jag upp allt, begav mig ut till Blåbärsskogen.
Älskar att plocka bär, men jag hatar att rensa dom ...



Höll på att irra bort mig igen. Jag blir så till mig utav alla bär så jag glömmer bort att följa stigen

Haha, jag kom iaf hem till slut och slängde ihop mat åt mig och lillebrodern.
Ett hopkok av stekt potatis, korv & lök med lite kryddor, buljong å sådär



Var väll ätbart ! :p

Ut i skogen igen .. Haha !
Var ute till efter nio tiden tills jag beslutade mig för att gå hem
och se på Sopranos (första avsnittet) och käka glass :)



Ska nog fortsätta se några avsnitt till iallafall.

Idag har jag inte hunnit med fullt så mycket.
Ska käka någon form utav lunch strax, sen ska jag bege mig till bussen.
Tina & jag ska nämligen på stan en stund :)

Hörs later ! / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0