Home again

Jag har haft 2 jättetrevliga dagar med Lina !
(Ska uppdatera bättre med bilder och så)
Allt har flytit på bra matmässigt. så nu gäller det bara att hålla i detta !

Idag anlände runt 19.30 i Sundsvall
och Linas mor var så rar och hämtade oss :)

Har varit upp en sväng till mamma som hade köpt min nya besatthet
Magnum Coco choc



Sen har jag bara varit hemma och chillat.
Ska duscha & därefter krypa till kojs. Jag är lite småtrött

Imorgon ska jag stiga upp tidigt, äta regelbundet & ge mig ut i skogen och plocka blåbär
Så vi får hoppas att det inte regnar !
Får se om mor min bjuder på mat. Det ryktades lite om Palt :)

Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: carolina

oj vad vi har olika sma ;) gillade inte alls den glassen :P

2009-07-29 @ 00:03:30
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: a

keep it up! I know you can!

2009-07-29 @ 09:20:36
Postat av: sandra

Den där glassen ska jag allt smaka än dag. Men tror inte dom har det i denna lilla hålan, tyvärr =/ Skönt att allt har flötit på som det ska. Fortsätt så. Kramar på dig

2009-07-29 @ 12:59:30
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0