Fy på mig

För att jag varit en sådan dålig bloggerska och ej uppdaterat om läget.
Men jag har inte haft tid, ork eller lust. Värmen har tagit ut sin rätt & jag har sysselsatt mig med
annat. Sol, bad & umgänge. Precis som er antar jag? Har t.o.m lyckats hålla mig på hemmaplan några dagar.

Finvädret verkar dock ha övergett oss.
Så den här helgen har gått i lugnets tecken. Jag var inte ens på Gatufesten.
Lika glad för det är jag även om det är första året jag missat den =P
Kände inte att jag ville slänga ut en massa pengar (700 kr för 3 dagar) + övrigt som tillkommer 
på tyvärr helkassa artister osv ..
Även om det hade varit roligt med lite festligheter. Nej, pengarna får gå till något annat :)

Idag var  tanken att jag skulle på Birsta med Christoffer men det sket sig :p
Så istället var jag ner till pappa en sväng



Sen åkte jag på Birsta med far, lillebror & Eme istället.
Min uppgift var att agera shoppingassistent åt min lillebror.
Han kom hem med 2 par byxor & badbrallor.
Själv köpte jag en jättefin klocka som jag kan använda som halsband.



Eftersom jag hatar att ha saker runt händerna så var det perfekt då jag behöver en klocka förutom den på mobilen.

Idag åker föressten min lillebror  till Gotland en vecka med en kompis. Trist !
Vem ska jag nu åka moped med? haha

Såg klart en film förut, Pathology. Den var skum ! Sen gick jag ut på en liten promenad med Maria i telefonen.
Hon är bra underhållande min syster ! Nu krypa ner under täcket för att glutta på en film till.
Nämligen Flash of Genius

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe, precis som jag ;P jag orkar inte skriva, så ja spelade in ett klipp ist!



Hur går det för dig? Får du någon hjälp eller så nu? Du verkar vara en riktig kämpe varje fall! Kramar

2009-07-06 @ 09:38:50
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0