Bokrea och fortsatt onsdag

Gud vad härligt det är att få vara borta från den här placet.
Först var vi in på Birsta och kollade utbudet av rea-böcker. Men där vart det inga.
Dock var vi in på IKEA så jag skulle få mitt kaffe till melliset. Man får ju kaffet gratis där om man har Family kort ;)
Bjöd pappsen på en Mazarin & Negerboll också, det gillade han ;)



Sen var vi runt på diverse butiker. Fick några filmer utav pappa ifrån Media Markt.
Dom kostade 19 styck, perfa till min samling.
Hoppas nån av dom är bra :)


Också införskaffade jag mig 2 kokböcker själv.
Den stora rutiga kokboken kostade 99 :- på Ica Maxi
och 7 sorters kakor köpte jag för 39 :- på Coop.



När jag kom tillbaka var det dags för middag. Kalops med potatis !
Och det var ingen ur "ätstörnings-teamet" här utan annan personal.
Och herregud, den ena är dummare än den andra !
Orka sitta och kommentera maten på någon annans tallrik, särskilt ätstörda patienters? 
- "Jösses, vad mycket mat jag fick i jämförelse med dig, jag fick fyra potatisar" ..
Men käften lixom =P That's life !
Ibland får vi mer än andra gånger men i slutändan blir det dock ett snitt, det har Sandra lärt mig ;)
Ska vi behöva tycka att fyra potatisar känns möe nästa gång ? Svårt att förklara hur jag menar men ..
Sen sånna här saker som att dom inte tror på vad vi säger .. Så mycket småskit som jag irriterar mig på hos viss personal. Men det är bara hälsosamt, jag behöver få vara lite arg.
Men men, även om en del personal är korkad så har de inte lyckats få ner mitt humör,
jag mår fortfarande bra :)

Hade även besök utav mor & Kjell en stund efter middagen
och vi var ut å andades lite frisk luft på en minipromenad ..
Nu blir det lite GG innan jag ska drömma mig vidare (typ hem?)
Sussi gott / C

Kommentarer
Postat av: Gustav

Vad roligt det var att stöta på dig idag :) Fanny tyckte du verkade jättetrevlig även, se vad du charmar folk! Och ignorera bara den idiotiska personalen. Jag önskar jag kunde sparka dom på smalbenet hela bunten! Saknar dig trots att det var igår vi sågs sist (... eller idag) <3

2009-02-25 @ 22:53:36
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Lillan

Gode Gud vad Anders blir mer och mer lik Bror:))

2009-02-26 @ 07:35:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Molly

hej!

nej, den har jag inte testat. har inte ens sett den i mina butiker :/ är den ny?

ha en fortsatt bra dag!:)

2009-02-26 @ 10:35:36
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0