Tisdag

Alltså, det känns som lite enformigt att berätta om mina dagar här .. Dom ser ju lite likadan ut
Imorse var vi iallafall de där "besvärliga anorektikerna" igen när vi påminde dom om kaffet ..
Herregud, PMS personal =P
Annars har dagen flytit på i lugn takt .. Benny joinade mig ner på Loppisen där jag fann en jacka och en gul kjol för 20 spänn ;) Och idag fick vi äcklig lunch, bogfläsk och vattnig rotmos. Vanligtvis gillar jag rotmos, men det där var ingen höjdare alltså .. Men det gick ner, är ju så illa tvungen ..



Vid ett kom mamma å vi "gick" ut på en promenad. Det slutade nämligen att snöa under morgonen och solen sken, helt underbart. Och vid 3 snåret kom pappa så då "tvingade" jag med dom ut på en riktig långprommis.
Vi var säkert ute i 1 timme å en kvart :) Men då var mina tår som isbitar när vi kom tillbaka. Det är fan inte nice å sitta still med fötterna så länge =P

Middagen var väll OK även om det var tråkris och Biff Rydberg med majs.
Jag längar tills jag får äta riktig mat som smakar mumma ! Som mammas stuvade makaroner med små delikatessköttbullar, haha !
Förlåt för allt mattjat ;)

Nu ska jag sleepa. Imorgon får jag nämligen finfrämmande vid ett. Då kommer nämligen Gustav :)
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: kikki

Usch, lät inte som en vidare god lunch. Se till så du får komma hem snart och äta GOD MAT istället :) Jag skulle aldrig klara mig där inne, men tanke på hur kräsen jag är när det gäller mat :o Tur du inte är som mig när det gäller det ;) och kolla här vad jag hittade på enmammas blogg, tyckte det lät väldigt bra: "Säg inte att ni har bestämt er för att bli friska. Visa det istället. Vågen kommer att tala om när du vågat ta steget från anorexian". Det stämmer så himla bra tkr jag, även om man kan vara positiv fast man inte går upp i vikt, men man släpper inte anorexian för det! Kämpa på gumman! Du fixar det här! :) KRAMAR!

2009-02-18 @ 10:55:14
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0