Onsdag

Hej allesammans !
Förmiddagen var braEfter frulle och mellis fick vi oss en vända med personalen upp till sjukhuset. "Snattade" med oss massa smakprover ifrån apoteket, med nikotin-tuggummin åt S & E. Såg nog rätt roligt ut när 2 rullstolar med personal och en tjej invaderade apoteket. Yeeeah wild and crazy, haha ..

Till lunch fick vi fiskpudding och potatis med smörsås, det är faktiskt riktigt gott :)
Sen vid ett-tiden kom Gustav och hälsade på mig. Det var verkligen allt för längesedan vi sågs, så det var tokroligt ! Tur att det finns folk som kommer hit och fördriver tiden tillsammans med mig.
Mamma kom lite tidigare än planerat, vid halv 2 men hon fick sitta med och hålla oss sällskap, kan ju inte gärna kasta ut henne ;) Gustav åkte strax innan mitt andra mellanmål, som jag inte fick ta på rummet med mamma (löjligt) Dock fick jag ta vilan här inne. Vi hann även med våran vanliga vända så jag fick frisk luft och spanafolk inne vid sjukhusentrén, haha ..

Så till det som förstört dagen. Det finns ingen som helst notis om att Solveig och jag pratat om permission i helgen. Mamma och jag började nämna det redan förra veckan eftersom Kjell ska ha 30-års kalas och trots det faktum att Solveig, sa till mig igår att hon antecknat det och allt.
Men ingen i personalen såg något om det idag.
Nu är det sån jävla tur att överläkaren är här imorgon och möjligtvis kan besluta om permis då.

Men det skulle inte förvåna mig om han säger att vi drog upp det "för sent" och så blir jag kvar i det här helveteshålet hela helgen. Jag kan ju bara säga att det är tur att mamma varit här, för jag har verkligen varit tokledsen. TA MIG HÄRIFRÅN lixom !
Och inte fan tänker jag prata med någon i personalen, för dom fattar likt förbannat ingenting. Helt ärligt så är det enda dom fokuserar på är mat & vila. Sen allt pedagogiskt runtomkring, det skiter dom i !

Men skitsamma, låt dom hållas. Det får mig bara å kämpa ännu mer för att bli frisk. För aldrig igen tänker jag hamna på det här stället. Ge mig fan 20 kg till över natten, bara jag slipper vara här.
Märks det att jag är upprörd och ledsen?

Det var väll vad jag ville ha sagt om min onsdag. Nu ska jag DH mig lite innan kvällsfikat.
Därefter ska jag nog fan sova, så det blir torsdag någon gång.
Take care / C

Kommentarer
Postat av: Gustav

Det var underbart att få träffa dig idag! Det är bara att höra av dig så fort du har en lucka ledig så kilar jag ned och gör dig sällskap :)

Dessvärre verkar ni ha världens mest inkompetenta personal och jag förstår att du är både arg och ledsen. Jag hoppas du får permission iallfall. Ta hand om dig så ses vi snart! Puss <3

2009-02-18 @ 20:40:35
Postat av: Gustav

Det var underbart att få träffa dig idag! Det är bara att höra av dig så fort du har en lucka ledig så kilar jag ned och gör dig sällskap :)

Dessvärre verkar ni ha världens mest inkompetenta personal och jag förstår att du är både arg och ledsen. Jag hoppas du får permission iallfall. Ta hand om dig så ses vi snart! Puss <3

2009-02-18 @ 20:46:27
Postat av: Gustav

Meeeen... jävla dublett.

2009-02-18 @ 20:47:53
Postat av: Louise

Usch, du verkar inte ha de så lätt vännen =/ om du vill så kan vi juh höras av någon dag =) ta hand om dej! Kraaaaams!

2009-02-18 @ 23:58:49
URL: http://lillasyster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0