Måndag

Det har varit en dag med blandade känslor. Vaknade imorse superglad över kaffet.
Och det braiga humöret, höll i sig fram innan lunchen. Fick sådanna obehagliga känslor i kroppen och började skaka. Det har hänt mig en gång förut och det är verkligen otäckt .. Jag vet att det finns personal här som är till för att prata med, men jag kan verkligen inte ty mig till någon. Istället bet jag ihop och gick å käkade lunch (Fläskpannkaka) och efter vilan ringde jag mamma och grät en skvätt. Några ur personalen följde med mig, E & S på en promenad också, härligt !

Vid tretiden hade jag möte med Annika och vågen visade + 2,4 kg .. Min kropp är nog väldigt glad över all den näring den får och suger åt sig som en svamp .. Men det var jobbigt, inget snack om saken. Men det kommer ju inte fortsätta i den supertakten i all evighet också ska jag ju faktiskt upp i vikt ! Så det är tur att jag har en frisk sida som talar vett i mig, också när Anorexiahäxan sätter klorna i. Rullade runt på golvet med Annika bara för att få bort tjockkänslorna och vanföreställningarna jag har om min egen kropp.
Och det hjälper faktiskt att "känna" hur fel jag har, när det gör så ont att ligga på golvet, pga av min egen benighet. More curves for me please ! ;)

Tanken var att mama & Kjell skulle titta förbi en sväng ikväll men det vart inte så. Så idag har jag varit helt utan besök, trist nog .. Tur att folk ringer till en lite titt som tätt då :)

Vi började se den nya serien på SVT1, 183 dagar men vi gav upp. Den var ju helkass ! Istället fick det bli Design Simon & Thomas till kvällsfikat .. TV är verkligen överskattat =P
Tacka vet jag serier som man kan tanka ner å se på när man vill, haha !

Nu ska jag grabba mig en tidining och sedan krypa till kojs. Imorgon bitti innan frulle väntar nämligen blodprover. Lucky me, right ?! ;)

Ta hand om er / C

Kommentarer
Postat av: Anna

kämpa på! :D du kommer bli så himla mycket finare gumman när din kropp mår bättre

2009-02-19 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0