Godmorgon

Jösses, det är redan onsdag .. Dagarna lyckas på något vis gå relativt fort.
Hittills har jag avverkat frukost och vila. Om ni bara visste vad jag saknar min frukost hemma, med variationbrödet och müslin å allt det andra. Men snart så är jag hemma och får äta god mat igen ! ;)
Har hunnit med att betala några räkningar också, det var mindre roligt ..
Tur att det finns internetbank dock så man kan göra det härifrån !

Dom har rond här, nu på förmiddagen så jag hoppas att jag får reda på om jag får permis till helgen.
Kjell ska ju 30- års kalas och allt. Håll tummarna för mig !

09.45 är det dags för mellis igen, smörgås och théDärefter ska nog personalen ut med oss en sväng. Här gäller det att vara snabb att säga till att man vill ut, så dom inte blir upptagna med annat ..
Det är tur att jag blivit bättre på att säga till och ta för mig ;)

Ha en bra lill-lördag allesammans ! / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0