Fredag den trettonde

Gud, det känns verkligen inte som fredag .. Fredagar ska man spendera hemma med en bra film & en påse karra, eller vara med folk, leva livet .. Man ska göra vad som helst men inte sitta inlåst.
Här inne är det enda jag gör att äta och vila, sysselsätta sig med småsaker för att få tiden att gå.

Klockan kvart i ett kom mamma hit och vi gick upp till sjukhuset en sväng. Oooh, det var så härligt med frisk luft och solen sken :) Vi hade bestämt träff med mostra Nana på caféterian, så vi satt där å surrade tills jag skulle tillbaka för att käka mellis klockan 2. Satt inne på mitt rum och hade möte med Annika samtidigt. Jag kan nog inte med ord förklara hur tacksam jag är över att ha henne som behandlare, hon har ett hjärta utav guld.

Vid tretiden kom pappa med lite grejjer. Bland annat skulle han ta med sig USB-kabeln till kameran. Han hade med sig två olika som han trodde det var. Tron't på fan att det var fel ändå =P Haha, aja ..
Han hade även köpt med sig filmen Råttatouille till mig. Då den är värsta billig på Elgiganten just nu, bara 99 ;)
Fick den utav honom å mamma :)

Sen fick dom äran att turas om att dra mig på RR ut på ännu en promenix. Palla sitta inne i den här torrluften när man kan andas frisk luft? Vi var nog ute nästan en timme innan vi kom tillbaka :)

Till middag (potäter, stekt fläsk & löksås) fick jag bara en halv portion först. Tur att S märkte det.
För jag tror ju det som ges mig är rätt, tycker ju att personalen bör ha lite koll ;) Men, dom är ju lite som dom är ..
När jag kom tillbaka efter vilan höll jag på att få världens hjärtattack. På mitt rum satt någon. Det visade sig dock bara vara mamma som inte hade blivit hämtad utav Kjell ännu. Sådär får man inte göra mot någon som är lättskrämd =P

AAH, just ja ! Överläkaren sa att jag får permission imorgon efter lunch/vilan och fram tills middagen !
Så då ska moder och Kjelleboy hämta upp mig, sen får vi se vars det bär iväg :)
Bara såå underbart att få lite miljöombyte även om jag måste åka RR hela tiden så är det så värt det :)

NU gott folk, lite Desperate Housewifes, som jag slutade följa i slutet av säsong 2, men sen fick jag låna säsong 3 & 4 utav Gustav, allt är hans fel att jag fast igen ;) När jag var klar med dom, tankade jag hela säsong fem (A) Med mitt mobila bredband ! Det tog ett par dagar dock =P
Sen är det ju fika klockan åtta. Fullspäckad fredagskväll alltså ! Haha
Ta hand om er / C


Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag älskar dej villkorslöst!Kom ihåg det! ja vi har inte haft någon kontakt senaste åren MEN du är min! Glöm aldrig det..Jaja mammas också:))

2009-02-13 @ 19:33:31
URL: http://lillansilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0