Fredag

Idag har det inte hänt mycket vettigt, chocking?
Tänka sig vad tiden bara rusar förbi .. Snart har jag varit här i tre veckor

Tre rullstolsturer ute har jag fått idag i solen. Först följde Maria med mig upp till Apoteket inann lunchen för att införskaffa hudkrämer till mitt ansikte. Väl tillbaka så åt vi någon vit fisk med purjolök & tomattäcke serverat potatis. Ingen kulinarisk upplevelse precis men det gick ner =p
Runt ett anlände min far och vi tog en lite längre tur å köpte Fredag å njöt av vädret. Han stannade tills mammsen kom hit och tog över. Även vi gick ut, sen var vi å hälsade på mostra Nana på hennes jobb brevid sjukhuset. Så mysigt att få träffa henne, she's lovely ! Min kära mor lämnade mig innan middagen som idag bestod av Korvstroganoff och ris. Alltså, bara tråkig mat idag ;)

För övrigt mår jag bra och har gjort det i flera dagar. Inga tjockkänslor eller humörsvängingar som existerat alls !
Det har dessutom varit bra personal mest hela dagen. Bengt har jobbat eftermiddagen och han är grym !
Dock kom nattpersonalen in för att säga godnatt nyss och frågade om jag fått alla mina piller ;) Bra koll !
Jag som inte tar några mediciner alls .. Food is my medicin :)

Hoppas allt är väl med er / C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du haft en himla bra dag, bortsett från maten då da! :-D Hoppas din helg blir bra! Tänker på dig!

2009-02-27 @ 22:01:16
Postat av: bella

wow har du flyttat till New York nu? visst är det en häftig stad!!!!???? såååå avundsjuuuuuk.

2009-02-28 @ 00:29:40
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0