En permisdag avklarad

Ni ska bara veta vad härligt det var att få träffa Lina, underbara ängel. Hon gjorde sitt bästa där hon skjutsade runt mig i alla butiker. Lite shopping lyckades vi båda med :)
Fann en tunika ifrån Gina Tricot för 29 spänn och 1 t-shirt & ett halsbandCubus för 30 respektive 9. Jag är drottningen på att handla cheap ! 

 
Shoppingfynd


Sen gick vi och åt smarrig lunchTant Anci och Fröken Sara.
 
Visst ser det gott ut?
Min kycklingsallad med persiljebulgur,  halloumiost, cashewnötter, dadlar, blandad sallad & Tzatsiki å nybakat bröd :)

 
Busig Lina & Knäpp jag


Hon var tvungen att åka runt halv ett så då kom min far å hämtade upp mig som bestämt.
Vi åkte runt på en massa ställen. In och ut med Rolls roycen hela tiden, sjukt jobbigt =P Tur att jag har en sådan underbar pappa. Blev avsläppt hos mamma och började göra mig iordning för kalas
Vid fem-tiden började folk droppa in för att fira Kjell. Och lite efter halv sex började vi käka.
Lite sent enligt mitt strikta schema "egentligen", men är det fest så är det ;)
Det serverades potatisgratäng tillsammans med kalkon eller tjälknöl. Mycket smarrigt :)
Ska ladda upp bilder därifrån imorgon ..

Själv gick jag därifrån efter maten, upp till mammas lägenhet å röjde undan all disk & dammsög, innan jag placerade mig i soffan framför Melodifestivalen. Och idag måste jag säga att det faktiskt var helt OK låtar. Särskilt Molly Sandén & BWO gillade jag, så det var synd att de sistnämda ej gick direkt till final.
Lyxade till det med alternativ 4 på matschemat idag när jag var hemma ..
100 gram gräddglass (Köpte en liten B&J Chocolate fudge brownie, dom är fortfarande lika överskattade) en smörgås och en Clementin.

idag har varit en bra dag, såväl känslomässigt som matmässigt även om det har varit konstigt att vara på utsidan. Men nu ska jag göra mig iordning för sängen
Söta drömmar / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0