Torsdag

Tog bussen hem ifrån mamma imorse och runt 12 kom farmor & farfar å hämtade mig.
Idag hade farfar riktigt ont så det var mest farmor & jag som skötte mathandlandet.
Vi var bl.a på Maxi som hade 20 % på alla leksaker och handlade lite åt mina kusiner.
Sen gjorde vi lite repor på andra butiker. De släppte av mig när vi var färdiga också
skötte jag lite julklappsshopping. Tycker det aldrig tar slut? ;p

Fick åka med far och Rosa med
ut till dem, så var jag där å umgicks en stund innan jag tog med mig käk och åkte ner till Mattias & Kicki
Fick vara där alena en stund innan de kom hem från luciatåget.
Vi såg på hockey, Timrå mötte Luleå på bortais, en match som tyvärr slutade 3 - 3.

Fick skjuts utav pappa hem. Var över med posten till mina grannar
som varit till fjälls och då hade Solveig köpt jättefina benvärmare åt mig, bara för att jag tagit in posten.
Oh, jag har världens sötaste grannar !

Gick igenom posten när jag kom hem, MVG - , MVG - & ett VG + på Litteraturvetenskaps inlämingar
Jag gillar't !

Lite Jul i Kapernaum har det blivit å, så nu har jag bara något avsnitt kvar.
Man får se det lite om sänder. Ryktades om att Kaspar i Nudådalen skulle gå i repris under
jullovet istället för jullovsmorgon? Får nog se den med, det var en mysig kalender :)

Nu ska jag koka Risgrynsgröt som jag ska skicka till min kära låtsasmor imorgon
sen ska jag natta kuddarna. Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Fani

naaw, tack sötnos! :) gullig du är. oj oj oj, grattis till betygen :D det var inte illa pinkat du 8) puss!

2009-12-11 @ 13:25:51
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0