Så var den första över denna månad

Det gick lite sisådär med studierna idag.
Kom iallfall igång och skrev någon sida och såg en utav filmerna.
Sen vid ett gav jag upp och travade ner för att köpa röda sidenband på
Ö&B. Skall nämligen hänga upp pipparkakshjärtana som jag köpte igår på IKEA


8 :- för 10 stycken om jag ej minns galet

Efter två någon gång tog jag bussen bort till Timrå och Erikshjälpen.
Fyndade lite julsaker, bl.a en duk & grangirlanger innan far & Maria hämtade upp mig.
Följde med dem en kort sväng till Bergeforsen innan pappa och jag åkte å handlade lite
till deras hushåll.  Jag hittade Julpressylta som jag var tvungen att köpa



Don't have a clue om det smakar gott?

Mitt mål var att hämta biobiljetter, å det gjorde jag.

Först förhandsvisningsbiljetter till Planet 51.



Det vart några stycken eftersom man fick ta 4 var och vi hade Freddans kort med.
Jag ska ta med mina kusiner på lördag :)
Och de övriga fyra skall min morbror med familj få.
Perfekt !

Också hade jag ju bokat biljetter till mig och Christoffer for Lucia movie night



Natten mot Lucia med start 23.59 visar de 3 nya premiärer.
Har ni varit på det någon gång? Inte jag .. Så det skall bli roligt :)

Åkte med pappa ut till Bergeforsen för mamma & Kjell skulle bjuda på middag.
Mammsingen hade ont men hade med hjälp utav Kjelle (som hade feber) lyckats göra
de godaste stuvade makaronerna ever, tillsammans med Köttbullar och den galet goda senapen.
Försöker flörta till mig det "hemliga" receptet på den, men det går trögt.
Give it to me mummy. Jag måste kunna göra senap när du kvällat in the future ;P

Tog bussen hem vid sju och det var inte alls nice att vistas sig ute, så kallt !
Det var inte heller roligt att behöva gå från Birsta hem i kylan, skit bussar !
Såg föressten julkalendern förut, tyckte den var rätt så bra faktiskt, hittills.
Lite otäck för de allra minsta kanske? Jag skall nog iaf fortsätta se den ;p

Nu ska jag nog sova om en stund ! Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Carro.

spännande de låter med lucia.. vilka filmer är de de visar då??

2009-12-01 @ 23:37:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Oki, hörs och bestämmer tider i slutet på veckan!

2009-12-01 @ 23:39:14
URL: http://stallrosen.zoomin.se
Postat av: Malin

Pressylta är äckligt! Tycker jag iaf. :P Smakat det på jobbet. Men det är rätt populärt, många som köpt av mig i charken.

2009-12-01 @ 23:40:40
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0