Onsdag

Idag sov jag länge. Klev upp, fikade och gjorde inte mycket vettigt.
Är klar med min Litt vetenskap och har bara Filmkunskapen kvar
får ta den pö om pö. Sen drar nya kurser igång efter jul ..
Så pluggandet känns lugnt right now.

Mådde inte alls särskilt bra under dagen. Kände mig nedstämd.
Det går oftast bra på dagarna, är rätt glad & kämpar så mycket jag orkar med.
Jag måste komma över tröskeln. 
För hur mycket jag än försöker förtränga mitt egna problem så är jag fortfarande sjuk.
Det rullar på, men går det uppåt som det ska? Blöh, som sagt, tusen tankar.
Stress, Anorexian, Sjukdomar och annat som drabbar mina nära å kära. Och som sagt står
man hjälplös där, fast man vill kunna rädda alla. Efter jul å nyår måste jag börja fokusera
på mig själv igen till 100 % . Ska rota fram lite mer info kring samtalskontakt också.
Jag måste bli fri(sk) allra snarast. Mitt liv är ju fint !

Anyhow, jag travade ner i den vintriga världen ner till Birsta. Det har varit galet kallt idag, but hey
I like it ;) Det är bara å klä på sig :) hihi
Var på H&M och lämnade tillbaka kjolen sen mötte jag upp Ida på stan
efter det att hon slutat praktiken.
Hon köpte en julklapp till sin pappa och jag en åt Päron. Sen tog vi bussen ut till hennes lägenhet
Myste på och köpte med oss varsin sallad ifrån Cosmos. Mor & Kjell hämtade upp mig
och så är jag hos dem nu. Vi ser på Pernillas jul och sen ska vi glutta på Nothing like the holidays.
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Åsa

jasså? näe usch jag vill ha vår höst och sommar, men inte vinter.kram

2009-12-16 @ 22:09:12
URL: http://virginias.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker det låter bra att du ska fokusera på dig själv till 100%! Det gäller ju att ta tag i problemen och fightas med dem. En samtalskontakt är jättebra att ha, så jag hoppas du får en bra sådan.



Hur redo är du för julen nu? Köpt alla julklappar ännu?

Ha det bra!

2009-12-16 @ 22:26:41
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Amandah

Jag tycker att du verkar som en så otrolig person, ska du veta! Har läst bloggen ett tag, och får så sällan bilden av att du klagar, bekymrar dig och tycker synd om dig själv. Istället finns du där för alla andra här i bloggvärlden med superfina kommentarer, och en riktigt bra blogg. Glöm inte att se till dig själv dock! Det är ingen som tycker mindre om dig om du/inte unnar dig att få må bra. Man får ha dåliga dagar, men du ska inte behöva må dåligt jämt, och jag hoppas att du vet att du kan säga till om det är något! Jag är inte så insatt i vad du har för problem, just eftersom du så effektivt lyfter fram det positiva här, men jag finns här. Hoppas att det känns lite bättre imorgon! PUSS

2009-12-16 @ 22:38:47
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hade du INTE köpt den på bilden?!

2009-12-16 @ 22:46:14
URL: http://stallrosen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0