Min kära kusin

Jag har tidigare skrivit att det vore roligt om Marcus (min kusin som tog VM brons i Bänkpress)
blev en utav de nominerade till någon kategori på Medelpads Idrottsgala.
Så vi var ett gäng, bl.a inom släkten, som skickade in nomineringar
och i fredagens ST kunde vi läsa att juryn har valt ut honom och
två andra till chansen att ta hem "Årets manliga idrottare".

Jag ska hålla alla mina tummar 10 februari, då galan går av stapeln
att Marcus står som vinnare. Han är världens bästa Marcus !
Som en stor nallebjörn med världens varmaste hjärta, lite som Bamse :)


Kommentarer
Postat av: Carro.

ååh, hoppas han vinner då! =)

2009-12-10 @ 20:36:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0