Torsdag

Idag var första dagen på länge som jag inte donat någonting alls här hemma
Finns fortfarande en del att göra, men det får jag ta eftersom

Istället har det bara varit en lugn dag
Gick ner till Birsta och mötte farmor & farfar som var och handlade.
Passade på att köpa lite trök grejjer jag också när vi ändå var på G.
Typ toalettpapper .. Hur tråkigt är inte det att lägga pengar på? haha

Farfar och jag var in på Coop en sväng också.
Trodde tamejtusan aldrig att jag skulle komma därifrån, haha.
De hade säkerligen 6 provsmaknings-stationer där och självklart
skulle farfar stanna å testa på varenda .. och skämta ... och prata lite till
Folk behöver ju inte laga middag hemma .. Bara att åka på matvarubutiker och gå runt
på de olika Mat-demonstrationerna.

Var ut på en kvällspromenad efter middagen och så skickade jag ett sms till mor min
å bad henne ringa upp. Kände att jag inte orkar ha en relation där vi ej talar med varandra
Så nu har vi båda bett om ursäkt och det känns OK.

När jag kom hem tog jag en härlig dusch och la mig för att se en film
Håller på att somna på tangentbordet nu, så det är nog dags att krypa till kojs
egentligen för längesedan känns det som ..

Söta drömmar & Hoppas att ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; "pain is the way you learn, when you don't want to learn" måste vara något av det smartaste jag hört på länge. Det gillar vi :)



och du, jag blir så oerhört glad för din skull! Det verkar onekligen som om att det går bra för dig? Eller är jag helt ute och cyklar? <3

2009-08-28 @ 10:18:32
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0