Söndagen

Louise och jag hade det väldigt trevlig på Birsta må jag säga :) Surr surr ..
Köpte ett flätat hårband


39 :- Perfekt om man är för lat att fläta sitt eget hår ;)
& en polotröja för 13 spänn på KappAhl

After that så åkte vi in till staden

 

där köpte jag linnetGina Tricot som jag suktat efter.

 
129 :-

När vi var inne på stan ringde jag pappa för att höra när de skulle åka
men då hade Rosa börjat må ännu sämre i magen, stackarn ! Så då blev det inget.
Jag vart oerhört besviken men det blir förhoppningsvis till nästa helg !

Så jag följde md Louise på Ica Maxi innan hon släppte av mig hemma.
Gick en kort prommis innan middagen och sedan har det inte hänt allt för mycket
det är fortfarande kasst väder =/

Bänkade mig och såg Usain Bolts världsrekord på 100 meter. Helt fantastiskt !
Såg ni det?
Och så avslutade jag precis Neverwas, lite små mysko film.

Just nu ligger våran katt och kurrar så gott i mitt knä. Det är kärlek det !
Har inte mage att flytta på honom. Men hur ska jag annars kunna sova? ;P
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: sara

Ja det håller ja med om ;)



Här var det faktiskt jättefint väder igår!

2009-08-17 @ 08:17:09
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack :)



Såg Bolt igår också, han är ju omänsklig!

2009-08-17 @ 09:50:26
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön veckan framför dig..

2009-08-17 @ 10:01:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0