Selånger marknad med familjen

Som skrivet
Idag stog Selånger Marknad på schemat.
Fredrik, me and Eme



med far & Rosa, mycket trevligt !
Dock gick jag mest med Eme å sedan gjorde Fredrik oss följe



Blir lätt så när ens föräldrar har andra intresse områden, eller inte håller samma tempo ;)

Tiden
bara rusade förbi och en del köp blev det.
För min del



Finska Kanelskorpor. Tänkte krossa dem i yoghurten ;)
Får se om de är nå goa !

Också köpte Fredrik och jag filmer. Jag valde de nedan
Har sett Pojken i randig pyjamas förut. Vart glad då jag hittade den =) Så bra !



Lillebror fann en på ett annat ställe som jag köpte sen, så ni inte tror vi delade orättvist ;) haha
Pangpris på filmerna 10 stycken för 300 :-

Fick en beställning på korv ifrån farmor & farfar.



5 stycken för en hundring. Kanonpris, tyckte jag å slog till !

+ det jag letat efter. Band T-shirts

 

Det var 3 för 250 :-
Jag köpte 2 sedan tog Fredrik en med Hammerfall
Perfekt att man kan dela sådär :)

Vi var nog alla nöjda och belåtna med våra inköp när vi åkte hem runt halv fem- tiden.
Eme och jag köpte med oss pizza till middag. De andra ville ej ha =p
För mig blev det en specialare med skinka, räkor & lök utan ost.
I Don't like chesse unless it's a tasty one. Vilket det sällan är på den lokala pizzerian ;) haha

Resten av kvällen har jag spenderat med att ännu en gång desperat försökt lokalisera
Lingon här i trakten. Men det ser verkligen inte ut att bli särskilt mycket =(
Vart gömmer dom sig?

Sedan så har jag käkat gottigt karra köptoslagbara Videoteket
& sett på Nick and Norahs Infinte playlist
Det var en mysig och lättsam film !
Over all, en härlig lördag helt enkelt :)

Nu ropar John smått på mig så det är nog bäst att krypa till kojs !
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en mysig dag på marknaden.



Nä, kräftor är jag inte något fan av, har lite svårt för fisk och skaldjur, tonfisk på burk är nästan det enda som går hem. Men ibland får jag ett ryck och gör stekt torsk här hemma, mest för att jag vill att barnen ska få i sig fisk.



Så nä, surströmming tror jag inte att jag gillar har ju iofs inte varit modig nog att testa men skulle nog inte göra det heller.



Hoppas du får en bra söndag!

2009-08-16 @ 11:48:49
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Sanne

Vilken shoppingdag! Jag var också en sväng bort på marknaden och fick med mig lite piercings till näsan och 5 par trosor! :D Dock ingen band-tröja som jag hade tänkt mig.

Och så passade jag dessutom på att äta langos. :) Det var länge sen jag åt det och himlans gottigt var det.

Sköt om dig! Kram Sanne

2009-08-16 @ 16:27:50
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0