Min onsdag

Har bestått utav
Färdigställandet utav dagens middag redan på morgonkvisten



Flyttning utav grejor till min nya bostad

Blåbärskaks - överlämning



till min käre farbror. Han vart glad :)

Presentköpning till min "mamma" som fyllde 51 idag


99 :- på Teknikmagasinet

Runt fem snåret kom mitt middagsfrämmande



Ni må tycka att vi är tokiga
men både jag och Lina älskar Bruna bönor
Jag lovade henne för ett tag sedan att slänga ihop det, innan hon beger sig tillbaka till Uppsala
Idag blev den dagen. Jag var tvungen att käka upp lite skinka och Lina åt något vegetariskt till



Gott var det !

Sen surrade vi en hel massa.
Såg på Pride and glory innan hon åkte hem vid 22.
Stackarn börjar jobba 7 imorgon. Tack för en supermysig kväll gumman !

Har även umgåtts lite med Maria som är här
och hälsar på tillsammans med Mona & Jonathan :)

Och dagens kommentar måste nog Maria få stå för
" Är IKEA svenskt?" ;) .. Som jag garvade

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon mitt hjärta!

Ja jag tänkte kanske lite lunch och surr på stan??

Jag slutar halv elva men kan vänta om du tycker det är för tidigt!

2009-08-20 @ 05:53:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Therese

För en gångs skull så dreglar jag inte åt maten..

Huva för bruna bönor, kan liksom inte med konsistensen...

Tur vi är olika...

2009-08-20 @ 19:35:47
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0