Min måndag

Började mer eller mindre med ett möte hos Annika tillsammans med pappa.
Det gick bra ! Skönt att få prata ur sig .. Hon hade full förståelse för mitt beslut
och hade redan i våras haft på känn att mamma full eller senare skulle balla ur.
Vi bestämde att i fortsättningen ska hon och jag ses 1 gång varannan vecka för samtal
och så ska jag få hjälp ifrån dietisten & sjukgymnasten. Ingen dagvård eller dylikt utan bara
denna hjälp.

Efter det så åkte vi och handlade lite, sen hem till Birsta för att plocka rätt på Svartvinbären
också stuvade vi in min säng i Volvon. Så inatt ska jag åtminstone få sova i en ordentlig säng.
Min lillebror och jag får dela rum eftersom det är lite ont om plats.
Förhoppningsvis så flyttar de Fredriks dator till det andra rummet. Det går inte att ha en WoW nörd i samma rum !

När vi kom hem så slängde jag ihop en Blåbärspaj

 

av fjolårets bär som legat i frysen i Birsta. Frös ner paj så  farmor & farfar
kan ta med sig hem på torsdag också. Jag är ett bra barn-barn ;)

Gick en promenad. 1 timme är väll rätt normalt? Cred åt mig som inte går timmar
Åt middag och sen var det mer eller mindre dags för bio.
Hådda och Louise kom till mig å vi stal min fars bil och hämtade upp Tina efter jobbet.
Lite snacks inhandlades innan det var dags för förhandsvisningen utav den nya
Beck filmen - I stormens öga



 

Det var en bra film ! T.o.m för en sådan som mig som endast sett 3 filmer typ ;P
Har aldrig förstått mig på hypen !

That's all folks !
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

Har du haft en bra kväll?

2009-08-17 @ 23:58:48
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh, du är så himla söt och jag önskar så starkt att vi hade hunnit träffats när jag var i Sundsvall, men.. nästa år kanske! ^^

KÄMPARKRAM!

2009-08-18 @ 08:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0