Lunchdejten & middagen som uteblev

Ni ska bara veta vilken trevlig lunch jag hade idag.
Med denna tös



Vi bestämde oss för att testa ett ställe som jag hört så gott om
nämligen Delicerano. Och jag förstår varför de har fått så gott rykte !
Det var snyggt och fräscht i lokalen. Personalen var oerhört trevlig, kom och frågade om allt smakade bra.
Var så vänliga och visade sin bakgård



där vi satte oss för att äta efterom det blev uppehåll.
Jag vart helt kär i stället !



Var tvungen att skicka ett mejl till ägaren när jag kom hem och beröma för ett sådant fint café =p
Så ett hett tips om ni ska luncha i Sundsvall :)

Maten var jättegod också , såklart !
Vi åt varsin Grillad Foccaica med kycklingfilé, bacon, & saltgurka.
Egentligen var det Senapsaoili till men jag hoppade den, är icketförtjust i det.
Dock erbjöd dom Pestoolja till istället :) Mums var det !


85 :- kostade lunchen och då ingick måltidsdryck & färskmalet kaffe

Vi satt och pratade om allt & ingenting. Oerhört trevligt var det !

När vi lunchat färdigt strosade vi runt på stan och jag fann en väskaÅhléns

 
Halva rea-priset. Bara 99 :-

Runt 3 skiljdes vi åt men jag hoppas vi ses snart igen :)
Och jag tog bussen för att möta upp pappa & Fredrik i Birsta.
Men det blev ingen Galtström idag. Kändes som onödigt att åka dit när vädret varit så lurigt idag.
Och de kör inte loket om det regnar =/ Trist, men sånt är livet !

Så det blev middag hemma istället.I nte alls lika fancy ! :p

Kvällen har varit lugn. Har varit och spejat efter lite andra Blåbärsställen
men det vart inget plockat.
Kom hem, njöt utav favoritglassen at the moment



framför ett avsnitt utav DH. Livskvalitée kära vänner !

Nu
ska jag ringa min far och påminna honom att hämta mig imorgonbitti runt 9 snåret
Det vore som lite galet om jag stod där & väntade på någon som inte dök upp.
För imorgon vankas nya äventyr ! :)

Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: sanna

Oh ja Baugetterian är guld, vi hade faktiskt tänkt käka där först, men vi hann inte innan dom stängde! :P

2009-08-05 @ 23:35:22
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tack raring!

2009-08-06 @ 05:56:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Carro.

ååh, glassen ser goood ut! =)

2009-08-06 @ 19:02:01
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0