Home again

Nu jädrar anamma är jag bosatt i Birsta igen.
Så himlarns skönt att inte behöva frakta några mer grejer.
Nu gäller det bara att packa upp allt och städa.

Inatt blir det att sova på soffan eftersom vi ej fick plats med sängen i bilen.
men förhoppningsvis så kommer pappa med den imorgon.
Älskar min stora härliga säng !

Så vi får se hur jag sover inatt. Har ju trots allt inte sovit här sedan jag blev inlagd
i februari. Men det ska nog gå vägen :) Härligt att vara tillbaka är det iallafall !
Underbart att få ha sitt egna hem & rå om sitt egna.

Nu gäller det bara att hålla i detta och fortsätta på den braiga vägen :)
Dock är jag övertygad om att jag klarar detta. Spelar som ingen roll vars jag bor.
Mådde nästan sämre när jag bodde hos mamma eftersom det var no privacy och jag ändå inte fick någon hjälp.
Det är lika bra att acceptera att ska man ha någonting gjort så måste man göra det själv ! ;) Dock har jag haft superbra stöd utav pappa & Rosa de senaste veckorna. Ni är guld värda !

I'd better go to sleep så jag orkar upp imorgon !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Lillan

Klart du fixar detta raring!KRAM!

2009-08-24 @ 05:27:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: sandra

You can do it! Jag tror på dig. Lycka till! Kramar

2009-08-24 @ 08:44:51
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Alex

klart att du klarar det!! Jag med:)

YOU GO GIIIIIRL:P

kramis

2009-08-24 @ 15:24:53
URL: http://tindra85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0