Godmorgon torsdag !

Här sitter jag och äter upp det sista utav min frukost
och strax kommer min far och hämtar mig :)
Måste bl.a hämta ut förhandsvisningsbiljetter ifrån Bioklubben till The Ugly Truth ! Gör det ni också vetja ;)
Om ni har ett SF biokort dvs .. Gratis är gott !

Klockan 10 ska min kusin och hans lilla son
hämta upp mig på busshållsplatsen i stan sen ska vi åka ut till min moster
och tillsammans ska vi ut i skogen och plocka bär :)
Det ser ut som att det gråa vädret skulle kunna spricka upp
så jag hoppas på en solig & varm dag !

Vad har ni för er idag? :)
Take care / C


Kommentarer
Postat av: Emilies Skafferi

Det låter mysigt det. Hoppas att bion är bra och att ni hittar en massa härliga bär!:)

2009-08-06 @ 10:03:11
URL: http://emiliesskafferi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har också begett mig ut i blåbärsskogen idag med sonen och han var inte impad utan han ville hellre till morfar och åka traktor, så tillslut gav jag upp, men 1 liter blev det nog iaf. Hoppas du hittade massa fina bär.



Nä, poker blev det inte igår, men endel andra spel och jag och M gick faktiskt +, det är ju alltid skoj.



Ha det bra!

2009-08-06 @ 21:22:12
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0