Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig

Morgonen började som planerat ..
Sen så ringde Marcus och sa att nog blev försenad då
han var tvungen att hämta den nya bilen på verkstaden.
Men jag sade "Äsch, ingen fara, ring när du är klar. Så jag åkte med pappa ändå.
Hämtade 4 stycken biobiljetter
Köpte en smörgås ifrån Sandys att ta med mig till lunch. Har bara ätit deras Thaikyckling before
och det var i hufvudstaden last year. Gillar ni Sandys mat?

Anyhow, fördrev tid .. Köpte en sminkväska (som de glömt ta bort larmet på, what to do? Självklart har jag slängt kvittot) 
på Indiska för 13 kr ;) och 2 halsdukar på Wedins för 19 ! =o

Jaja, så blev klockan 11 .. Halv 12 .. Sen tänkte jag, attans nu måste jag ringa å höra vars han är
Då hade det strulat till sig en massa med papper och bilen var inte klar och han visste inte när han
kunde komma därifrån. Så vi bestämde oss för att åka till skogen en annan gång ..

Och jag dog inte av att mina planer ändrades.
Oväntade händelser är oerhört nyttiga i tillfri(sk)nandet ! Man kan INTE planera allt jämt :)
The only bad thing, min macka så fräsch när jag skulle äta den efter att ha legat i min väska så pass länge.
Keson (som jag försöker undvika att äta, då jag relatera det till min "sjukaste" period, åt det för att det var nyttigt .. Men som faktiskt var gott idag) hade som smält och brödet var degigt.
Men konstigt nog så var Suben god som tusan iaf iaf !
Så jag kan bara tänka mig hur god den skulle vara i vanliga fall ;)

Istället fick jag skjuts hem utav farmor och farfar hem.
Så dagen har istället spenderats i finvädret :)
Nu ska jag sova !
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: pernilla

naww, stackarn carris :' ) men du fick en god macka ut av det iaf : ) hehe

2009-08-07 @ 09:10:54
Postat av: Louise

hur TUSAN gör du för att alltid lyckas hitta sånna fynd!? ;P

2009-08-07 @ 21:10:02
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: jempa

härligt! Är du guldmedlem eller? =)

2009-08-08 @ 22:20:47
URL: http://jempas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0