A good day

Oh yes it was.
innan jag begav mig så ringde jag Försäkringskassan, så nu är det gjort.
Fy vad jag inte tycker om myndigheter.
Man hör bara hur det strular till sig för alla. Och man blir som "nervös". 
Men som tur är så har allt gått korrekt till hittills för mig. Gäller att skicka in alla papper rätt bara ..

När det var gjort travade jag ner på  Media Markt och köpte Män som hatar kvinnor
(trots att den "egentligen" inte släpps förens den 26, fy MM" ;)



Bara 79 :-

Tog bussen in till stan & till min lycka fungerade skol-busskortet.

Var in en snabbisRummet som har 25 % i hela butiken.
Fann en kalas snygg tavla



Den var det t.o.m ½ priset, bara 85 :-
Den ska få hänga i "sovrummet".

Runt halv 12 mötte jag upp sötaste Sanne.



och vi gick till Delicerano för att äta lunch



Världens godaste Foccacia och supertrevligt sällskap.
kan inte göra en annat än happy



+ att de serverar om möjligt det smarrigaste kaffet jag någonsin druckit 
till lunchen gör mig inte mindre glad.

Vi hann med några butiksbesök innan min far hämtade upp mig.

Var faktiskt in på Media Markt, igen eftersom Sanne skickade
med en slant så jag kunde köpa filmen för pangpriset. även åt henne.

Följf utav en del matshopping.
Mitt mål är att planera och bli bättre på att äta upp det som redan finns hemma (a)
Ofta köper jag massa saker som inte äts upp, bara för att jag har svårt att äta "ovärt" eller vill "gardera" mig om jag skulle bli sugen .. Men nu är det slut på även de ätstörningsfasonerna !

Åter till matshopping, Bl.a KycklingfiléMaxi, 39 :- That's cheap !
Och nytt kaffe, det behövdes efter morgonens skräck upplevelse. Haha !

När jag kom hemtvättade jag köksfönstren. Fy bubblan vad jobbigt ! But they we're in need of it 
Man såg knappt ut.
Min käre granne lånade ut sin stege, men han var inteförtjust i att jag skulle stå på den =p
Både han och Solveig erbjöd sig att göra det. Men ja är tjurig =P
Och allt gick vägen, så nu är de så rena som jag lyckades med !

Till middag åt jag hemmagjorda hamburgare ..
eller ja, Scans burgers  with Pågens bröd, med massa tillbehör. Ja, ni fattar ;)

Farfar & pappa var hit med sängen så nu är den på plats. 
Massa mejl har skickats iväg till lärare osv ..
Städat, donat .. Det börjar likna något.
I'm on a flow

Nu ropar sängen på mig !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Louise

ojoj vad god den foccaccian såg ut :) mums! har du förresten sett på willys har de 4st 1,5L pepsimax för 25kr!! nästan så man måste köpa upp ett lager ;) hehe. kram

2009-08-25 @ 21:54:36
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Vad fin tavlan var! :D

2009-08-25 @ 22:26:19
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0