Efter(middagen)

Ja ni, middagen ska jag berätta för er om.
Det var Lingongryta, den var gjord på typ fläsk, kan verkligen inte avgöra vad det var för äckligt kött tillsammans med potatis & broccoli.
OCH FY FAN ! Det var nog bland det äckligaste jag ätit. Grytan smakade & luktade skunk.
Jag brukar få ner det mesta, men det där var verkligen inte gott ! Fick typ dränka maten i Lingonsylt (a)

Fick skjuts av Kjell hem idag också, himlarns härligt att slippa ta bussen !

Har bara umgåtts med mor & Kjell sen jag kom hem. Är väldans trött !
Vi har settRent hus och nu är Leila på i bakgrunden ;P

Till kvällsfika åt jag iskall A-fil och en nyhet som jag köpte idag ! "Kellogs Extra dark Chocolate"

 

I liked it !
Men jag är ju en liten gottegris (a)
" Krispig läcker müsli av rostad havre & vete med choklad och hasselnötter.
Finns i 2 andra varianter också, Classic & Fruit.
Sen ett härligt grönt äpple värmt i micron med kanel.

Känns som jag kommer somna anytime. Men riktigt än är det inte läggdags ;P
Får kämpa med att hålla de 2 blå öppna helt enkelt.
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: maria

rent hus är kul. Jag fattar inte hur folk kan ha så stökigt hemma :)

2009-04-01 @ 22:06:33
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kellogs Extra dark Chocolate låter som något för mig, måste prova.



Rent hus och Leila stod på här med, Rent hus är riktigt kul, skönt att se att ens eget stök, kanske inte är så farligt trots allt.



Ha en bra dag!

2009-04-02 @ 07:51:16
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0