Torsdag


 
Jag vaknade och slängde på mig lite kläder & gav mig själv en frisyr och ett ansikte.
Sen åt jag en mycket god frukost, likadan som igår faktiskt. Mums !



Läkaren ringde imorse och pratade med mamma. Fortfarande samma jävla visa angående Mora.
Det ska vi prata om på vårat möte den 27. Jag blir bara less !

Traskade ner till bussen för att ta mig till på Ö&B och H&M en sväng



Därefter var det dags för LunchVårdhotellet.
Idag blev det

 
Fiskgratäng med tomater & rostad potatis
och en jättegod fetaostcreme med vitlök å massa smarrig sallad :)

Sedan traskade vi tillbaka till avdelningen innan det var dags för mig, I & Solveig att bege oss iväg för att
fika "mellis" på stan istället.
Vi gick till Tant Anci å jag valde en gudagod kladdkaka. Åt t.o.m lite grädde even tough I don't like it !
Självklart drack jag kaffe till !

 

Vi var väll tillbaka efter tre någon gång. Chillade mest och hade roligt åt thailändskan som sprang runt.
Idag åt hon blomjord och jagade en ung kille som ligger inne.
Han vart lagomt less ! Men ingen personal gjorde något utan lät henne hålla på ..

Till middag fick vi Köttsoppa & Rispudding, me likey ! Den har man pannkakssylt till.
Har ni testat Rispudding någon gång?

Och efter vilan kom mor & Kjelle å hämtade mig.
När vi kommit till Sörbergesmäller det till i Kjells bil och vi blir stående.
Något på den har alltså pajat som måste fixas, så de ringde efter en bekant som fick bogsera.

Själv fick jag ett samtal ifrån Linnea som ville att jag skulle följa med henne & ViolaBirsta.
Så det gjorde jag :) Trevligt var det !  Och Linnea gick rakt in i en sådan där "monter". Haha !



Hon kollade på mig och pratade så hon la inte märke till den. Tur att hon hann grabba tag i den, innan den
donsade i golvet. Det var många besökare som fick sig ett gott skratt, så även vi ;)
Fast Viola blev mest rädd för att jag skrek "Oooh, herregud över halva Birsta".

Fick skjuts utav dom hem. Slängde ihop kvällsfika. Bl.a detta

 
Jordgubbar & Vaniljyoghurt

och nu ligger jag här som en död sill med datorn i knäet.
Ska försöka ta mig till duschen, men det tar emot ;p haha

Hoppas ni mår bra !  C

Kommentarer
Postat av: Fani

oh så mkt gott :D alltid lika kul med mat och efterättsbildr tycker jag hähä ;p fin den där kappan är som du har föresten :) passar dej! puss

2009-04-07 @ 18:03:35
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0