Tisdag

Jodå ni, min pappa var så rar och hämtade mig å Fredde.
Eme var också med :) Trevlans att få träffa henne lite.


Men hemma hade ännu inga Deklarationspapper dykt upp, störande.
Så vi åkte till Birsta å köpte varsin glass medans vi spanade på folk, haha ;)


Också var vi runt på lite butiker. Bl.a till Media Markt, för att kolla om Freddes dator kommit tillbaka från lagningen.
VIlket den inte gjort ! Tror han har fått vänta snart i 2 månader, trots att det endast skulle ta en månad.
Detta är dessutom andra gången den är på verkstaden.
Såå irriterande. Men visst har han rätt till en lånedator? Måste säga till honom och kolla upp det.

När vi kom hem hjälpte jag mamma med maten.
Idag serverades det Annorlunda lövbiff med Thagiatelli

 

Såå gott !

För övrigt har jag inte mått så bra idag och mår fortfarande rätt kasst.
Huvdet spränger, näsan rinner & halsen värker .. Har knaprat Ipren men tamejtusan så ger det inte med sig.
Jag som trodde det skulle gå över, som det brukar ..
Hatar att vara sjuk ! Man blir så lättretad och saker blir 10 gånger jobbigare.
Men det gäller att göra det bästa utav situationen och härda ut ;P

And by the way. Tårtan, den var god !

 


Iallafall det översta lagret med kolan, marängerna och chokladen.
Tyvärr så tycker jag botten är torr, som på de andra Almondy-tårtorna ..
Så den skulle nog vara smaskigare med lite extra Vaniljsås eller Vaniljglass.

Ska nog höra med de andra om vi ska se en film .. Eller så går jag och lägger mig, det återstår att se.
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Umma

Men stackare där - Krya på dig! Mycket vila, vatten och mat gör susen mot bacillerna :)

2009-04-14 @ 23:09:46
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! HAr man inte fått deklarationen senast den 14 ska man hör aav sej!

Hoppas du kryar på dej!

2009-04-15 @ 05:32:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0