Sunny friday

Idag har det varit helt fantastiskt väder.
Glassande solsken & supervarmt .. Nästan som en sommardag :)

Ringde FK men dom hade inte fått in något beslut på datorn. Och min handläggare jobbade bara till 12.
Så nu måste jag vänta ända tills på måndag innan jag förhoppningsvis får besked.
Orka gå och oroa sig hela helgen. Men men, inte mycket göra åt ..

Åkte med far, Rosa & MariaIKEA i förmiddags. Var "shopping-guide" inne på mitt mekka.
De skulle köpa möbler till Emes rum (mitt gamla)
Hem med det och lämnade släpvagnen. Sen var jag sällskap åt pappa som skulle handla mat å grejjer.
In på Boa skulle han också, där var det säkert en på 20 meter.
Det var verkligen helt sjukt med folk ute .. Men löning + helg + sol ..

Därefter släppte han av mig nere hos Mattias & Kicki. Ringde å hörde om dom kunde utfodra mig idag ;)
Det är ju nämligen Tacos fredag .. Brukar vara det hos dom :) Å jag var sugen på Tacos.
Perfekt !

Har varit ute en sväng i finvädret. Vart en lite för lång sväng, stupid me.
Jag som tänkte inte utan bara gick i vårvädret.
Men det var ganska skönt att rensa skallen, det snurrar så mycket i mitt huvud just nu p.g.a av pengar.
Uscha ! But hopefully så kommer allt ordna sig ..

För övrigt mår jag bra. Det märks att den roliga, braiga Caroline är med mig.
Jag är kvicktänkt , kan skämta, tar initiativ och mår genuint bra !
Det är en obeskrivlig känsla att leva igen hörrni.(även om den skrämmer) You've got to try it !
Tänk vad jag åstadkommit på 3 månader & det kan bara bli bättre :)

Mor & Kjell är hos Moe. Går kanske över dit en sväng senare jag också
Men just nu ska jag nog se en film, funderar på Gudfadern faktiskt.
Köpte den men har aldrig sett den before .. Är nog på tiden ;)

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Molly

ha en bra helg och hoppas att du mår bra :)

hur gick det med remiss till mhe? hoppas att du får komma dit :) du vet väl att man kan söka i en fond om ens landsting inte vill betala.

ha det gott :) kramar

2009-04-24 @ 21:36:10
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Louise

GLAD jag blir att du mår bra vännen :D det är så man ska må.. det skrämmer mig också att inte längre ha massa "svältsymptom" men det gäller att gå emot nu! Kämpa på <3

2009-04-25 @ 18:28:22
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0