Hej ni

Det blev så att jag åkte till Birsta innan.
Träffade Linnea på bussen så vi satt å surrade. Trevligt med sällskap :)
Sedan så var jag och köpte TallriksvärmarnaElgiganten
och bl.a Jordgubbar för tio kronor förpackningen (som för övrigt var supergoda) på Coop.
Pappa hämtade upp mig innan mötet med djävulsapparaten. Och vet ni ... Jag hade gått ner ett kilo =/



Hahaha, got ya ! Jag hade gått upp :) Okej , inte mycket .. 3 hg, men det är iallafall +vågen !
Fucking on my own.
Annika sade till mig att så länge jag följer min del av "avtalet" & fortsätter att gå upp sakta men säkert
(vi sade cirkus ½ kilo i veckan, blir det mindre så var det OK men absolut INTE ner)
så får jag behålla min kontakt med henne.
Hon skulle mejla Maria, sjukgymnasten också, så förhoppningsvis får jag ta upp
den korta kontakten jag hade med henne och påbörja den delen av behandlingen på riktigt.

Efter det så åkte far, jag & FredrikIKEA för att checka in lite möbler till Freddans rum.
Också var vi en snabbis på ICA. Ovanligt att jag är där?
Men jag måste ju typ köpa nya grönsaker jämt :P Annars blir de ofräscha .. Haha

När jag kom hem åt jag en "frukost middag" men jag kände mig verkligen inte sugen på mat.
Don't you guys worry, det var en komplett "måltid" rent energimässigt.

Övrigt ; har det varit en chill kväll. Mor, jag & Kjell gick en vända för att kolla på ett hus en bit bort.
Mamma tycker det är ack så fint & har fått nys om att det kan vara till salu inom en framtid.
Först ska gubben bara eller bestämma sig för att flytta därifrån för att han ej orkar ha kvar det. Haha ;)
Plöjt lite tidningar och avverkat telefonsamtal med Tina.
Hon hade lyckats förgifta sig själv med Koffeintabletter, det är lite skickligt gjort ;) Tina är bra grym hon.

Sen har jag hållt på att kasta ut datorj*veln genom fönstret.
Den stänger av sig per automatik hela tiden och har gjort så i flera dagar.
Det kommer upp en blå ruta med massa vit text ..
Typ "Crash dump blablabla och massa siffror sedan startar fanskapet bara om sig.
Vad häääänder med min darling lixom?

Nu
ska jag göra mig klar för natten. Städa bort lite tandtroll och sådan där !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå där, du höll på skrämma skiten ur mig....

Känns bra hoppas jag att det va åt rätt håll..

Ang datorn så verkar det va något som smittar, inte kul när det jävlas..

Nä nu ska jag gå på lunch..

VI hörs

Postat av: Anonym

Hej:)

Tack, det känns super skönt med vik:et :D

Jag har sjukt mkt att göra en tid framöver men ner till sundsvall ska jag försöka komma. Om så bara över en fika i nån timme:)



Du är så duktig carro! Kämpar glöden har ju funnits hos dig hela tiden bara det att du verkligen använder den nu! Skönt att du går går åt rätt håll på vågen och jag hoppas att ditt tänkande går åt samma håll!:)

Btw så har jag tgappat mitt minneskort till mobilen och därmed alla nummer:( skulle jag kunna få ditt igen?



Puss och kram!

2009-04-21 @ 16:59:18
Postat av: Regina

Du är grym Carro!

Håller tummarna för att du ska få sjukgymnasten också :)

kram

2009-04-21 @ 20:57:52
URL: http://reggs,blogg.se
Postat av: Jessica

Vad skönt att vågen visade plus och att du får behålla din kontakt med Annika, hoppas nu även att det blir bra med sjukgymnasten med.



Du är så himla duktigt som kämpar så!

2009-04-22 @ 08:53:07
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Postat av: carolina

kämpa på gumman =)

2009-04-22 @ 14:59:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Molly

åh, jag köpte också jordgubbarna på coop idag :)

hoppa satt du mår bra och att du får en god natts sömn :) kramar

2009-04-22 @ 22:00:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0