Godmorgon lördag

Vaknade imorse av att min morbror och hans familj kom hit för att lämna Wilmer.
Mamma och vi ska passa honom en stund idag, eftersom Thea ska tävla i gymnastik. 
Själv låg jag dock kvar i sängen när de kom och latade mig, vaknde med en sådan förbaskad huvudvärk, tacka gud för Ipren ;) haha ..

Har hunnit med att ta den sedvanliga morgonduschen.
Börjar alltid dagen med en dusch nu för tiden, blivit en vana sedan tiden på avdelningen.

Också åt jag god "frukost"  fil med ny müsli,



Men müslin, den var ingen höjdare. Lite för smaklös och för mycket bananchips.



Men jag får testa den med vaniljyoghurt imorgon typ. Kanske blir smarrigare? :)
Hade dock" lyxat" till det med butiksbakat bröd 
 

med skinka & massa goda grönsaker på. Fin helgfrulle !

Just nu sover Wilmer, lill gubben .. Mamma somnade hon med , haha !
Passade på att smyg fota dem ;)



Själv ska jag sminka mig och dona lite innan pappa kommer och hämtar mig å Fredde
Vi ska ut å åka runt på lite ställen, ovanligt va?
Får se vad som händer senare .. Har jag tur så blir det Bite Line middag idag igen., fast med familjen ;)

Vad har ni för er en lördag som denna?
Ta hand om er / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0