Sunny thursday

När jag vaknade "imorse" låg jag och vände å vred på mig tills jag ringde FK.
Tyvärr hade de inte beslutat något ännu och min handledare jobbade bara halv dag.
Så jag ska ringa imorgon och se om dom kommt fram till något.
Usch, det är som en ständig klump i magen.

Sedan slängde jag ihop en Kladdkaka

 

eftersom jag visste att Moe skulle komma på besök senare på kvällen.
Och därefter käkade jag stadigt.

Förmiddagen spenderades ute i solen. Förstå vad fint väder vi har haft idag ?! :)
Varmt och hääärligt. Fortsätt så tack !

Vid två tiden gick jag bort till skolan för att möta upp Eme.
Vi traskade tillsammans ner till pappa !
Maria är ju här och hälsar på :) Och vi tre fick tillsammans skjuts till stan utav far & Rosa.
Gick i lite butiker (jag köpte ingenting) innan vi begav oss till Bite Line för att käka.
Haha, jag drar dit alla ;)

  

Vi hade det trevligt och smaskade goda pizzor.

  
Mine,  Marias and Emes !

Innan de kom och hämtade upp oss så ville Maria sola en snabbis.
Själv är jag inte mycket för det där med solning .. Har inte ro att ligga still så länge på sommaren =P
Iofs låg jag i ett solarium första gången förra året för jag ville ha lite bränna till studenten =P
Visst fick jag väll lite färg , men jag blir tyvärr mest röd ..
Maybe I should give it another try? För att grunda lite innan sommaren =P

Anyhow. De släppte av mig på Birsta för jag behövde handla lite grejjer och jag örskade inte stressa på.
Hem med bussen ner till far för att lämna av Linfrön som Maria glömt att handla.
Och jag var snällerisch och köpte det :)
Sen upp till mor.
Moe (en bekant till oss) var här & utav honom fick jag en tröjja
som det står Krille (han heter Christer) på. Han är rolig han ! "- Så du kan tänka på mig jämt" haha.

Ska väll sova snart. Usch för imorgon !
Samtidigt som jag vill ha besked så är ovissheten & hoppet bättre än ett nej =P
Aja, det ordnar sig säkerligen !

Hoppas ni mår bra ! / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0